הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

BIG נכנסת לתחום הסחר המקוון

18/05/2016

ביג מרכזי קניות מקימה חברת בת BIG+  אשר תהווה פלטפורמת סחר מקוון וזירת קניות דיגיטלית של מותגים ישראליים ובינלאומיים הפועלים בישראל ומותגים בינלאומיים חדשים. 

 

על פי המודל העסקי פלטפורמת BIG+ תציג את כל הרשתות הממותגות במגוון רחב של קטגוריות בנוסף לאופנה, ובהם, הנעלה, אקססוריז, קוסמטיקה, אלקטרוניקה  ו – DIY ממגוון הקטגוריות הקיימות בקניונים ובמרכזים המסחריים. והלקוח לראשונה יוכל לשלב קניות של מותגים שונים באותה הקנייה ובכך לחסוך בעלויות המשלוח. כמו כן, מרכזי ביג ברחבי הארץ יפעלו כ בCLICK & COLLECT  ויציעו שירות מלא  על ידי נציגי שירות ומכירה מיומנים, של איסוף הפריטים, מדידה, החלפה ושירות לאחר הקנייה.  בהם גם ימוקמו לוקרים דיגיטלים לאיסוף הזמנות 24 שעות .

 

לכניסת ביג לתחום הסחר המקוון ולהשקת הפלטפורמה קדמו מחקרים מקיפים שהצביעו על שינוי הרגלי הצריכה של הצרכנים בעולם שהופכים ליותר ויותר דיגיטאליים. תחום ה – E COMMERCE לא מפותח דיו בישראל בהשוואה למדינות אחרות בעולם, הקניות ברשת בישראל בשנת 2015 הסתכמו בכ 9.3 מיליארד שקלים, המהווים גידול של 19% לעומת שנת 2014. בישראל רק 18% מסחר המקוון מתבצע בשוק המקומי (זאת לעומת 60% שוק מקומי בגרמניה, ו – 69% שוק מקומי בארה"ב) עוד עלה כי רק 26% מבעלי העסקים בישראל מתחזקים פעילות ברשת ומשתמשים בה לפעילות סחר אלקטרוני

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד