הפוך לעמוד הבית

דיזל השלימו קמפיין #50 חוקים עם מובילי אינסטגרם

17/11/2016
דיזל השלימו קמפיין #50 חוקים עם מובילי אינסטגרם

במהלך ספטמבר הושקה התערוכה המסקרנת #forsuccessfulliving - 50 חוקים לחיים מצליחים. שיתוף הפעולה בין דיזל לצלם האופנה טרי ריצ'רדסון מציג 50 צילומים שמבטאים בדרך יצירתית את הפילוסופיה של דיזל - 50 חוקים לחיים מלאים, הדרך להישאר נאמן לעצמך ולא לשכוח לעשות דברים בצורה שונה ויוצאת דופן. הקמפיין זכה לתהודה עצומה בעולם: בין אם בתערוכת צילומים נודדת בבירות אופנה שונות (מילאנו, טוקיו, שנגחאי ועוד), חלונות ראווה של הצילומים האגדיים ברשתות אופנה (כמוrinascente האיטלקית) ואירועים שונים שחוגגים את שיתוף הפעולה הנ"ל ברחבי העולם. 

בישראל, החליטה הנהלת דיזל המקומית לתת פרשנות מיוחדת לפרויקט: גיוס מספר גדול של מובילי דעת קהל ואושיות דיגיטליות, שנתבקשו כל אחד מהם לבחור חוק אחד (מתוך ה-50) שמדבר אליהם ומהווה את המשמעות שלהם לחיים מוצלחים יותר, ולצלם את הפרשנות האישית שלהם לאותו החוק בהתייחס למשמעות המשפט. התוצאה הייתה רחבת היקף ומאוד מוצלחת. במטה דיזל העולמית אהבו את הגישה והפרשנות של הנציגות הישראלית ובחרו לשתף בעמוד הרשמי שלהם פרשנויות ישראליות לתערוכת הצילומים. 

בין המשתתפים בפרויקט: יעל גולדמן ואורי פפר, דנה גרוצקי, לירון וויצמן, גל אמיתי, שביט ויזל, יערב בינבנישתי, סתיו סטרשקו נטלי דדון ועוד רבים. מספר העוקבים של כלל המובילים שהשתתפו בפרויקט עומד על  1,530,844 עוקבים. התוצאות המוצלחות והתוכן הייחודי שנותן ערך מוסף וללא ספק תרם לפעילות 360 מעלות של הקמפיין. במהלך חג הסוכות, הוצבה בקניון רמת אביב תערוכת הצילומים של הצילומים של ריצ'רדסון, ובמקביל השיקה החברה בישראל תחרות צילום נושאת פרסים במתחם, בה התבקש הקהל הרחב לצלם את פרשנותו לאחד החוקים או לחלופין להמציא את החוק ה-50 שלו לחיים מוצלחים יותר. 

מנהלת הפרויקט בישראל- מנהלת התקשורת השיווקית של דיזל קרן גבאי מרציפרו

משרד יח"צ – שלמור תקשורת

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד