הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

זוכה תחרות שטרודל הזהב לחודש דצמבר: הקמפיין האינטראקטיבי של רשת האופנה Crazy Line

3/01/2006

רשת האופנה לנשים Crazy Line זכתה במקום הראשון בתחרות שטרודל הזהב 2005 לקמפיין האינטרנט "רוצה לעזור לי לבחור" של משרד הפרסום האינטראקטיבי websense-media, הן במסלול השיפוט המקצועי, והן כחביב הקהל.

 

מחברת אביטל יוגב.קום המקיימת את התחרות, נמסר כי הקמפיין של קרייזי ליין יצר סטנדרטים חדשים בתחום הפרסום באינטרנט, כאשר רתם חדשנות טכנולוגית לטובת פיתרון בעיה מוכרת בתחום הצגת אפנה ברשת. הקמפיין מאפשר לגולשת לבחור שילובי בגדים שונים, להלביש את הדוגמנית, ולראות "איך זה נראה על הגוף".

 

לדברי עמית לוין, סמנכ"ל מערכות מידע ברשת Crazy Line, מעבר לפרסום "המסורתי" בקטלוג, בשלטי חוצות ובטלוויזיה, מיישמת הרשת רעיונות מקוריים וחדשנים בתחום הפרסום האינטראקטיבי.

 

המטרה בקמפיין הנוכחי היא נגישות למבחר דגמים וחיבור אישי לקולקציה בעזרת האפשרות שיצרנו לגולשת לבחור ולהתאים את הבגדים בעצמה. הפעילות האינטראקטיבית מפנה את הגולשת לאתר האינטרנט של הרשת ולשרות הייחודי והחדש באתר: הזמנת פריטים און ליין ואיסופם בחנות.

 

שטרודל הזהב היא תחרות חודשית של קמפיינים אינטראקטיבים.  התחרות ייחודית בנוף האינטרנט, ומתאפיינת מצד אחד בפאנל רחב של אנשי מקצוע מתחום השיווק והפרסום, ומצד שני בשיתוף מלא של הקהל, הן בשיפוט והן בעיצוב רוח התחרות.

 

לאתר התחרות 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד