הפוך לעמוד הבית

שלום מיכאלשווילי יוביל סרטונים לקידום החברה בבעלותו Easy2give

21/08/2017
צילום: גל זהבי
צילום: גל זהבי

בימים אלה עולה קמפיין פרסום של חברת Easy2give, חברה המאפשרת שירותי הענקת מתנות באירועים באמצעות כרטיס האשראי. עלות הקמפיין מוערכת על ידי החברה בכמיליון ש"ח. הסכום מורכב מעלות רכש מדיה ומהפקת הסרטונים. הסרטונים עולים לאוויר בימים אלו בטלוויזיה ובאתרי האינטרנט.

 

בסרטונים מככב שלום מיכאלשווילי, שהוא גם הבעלים של חברת Easy2give. שלום מייצג את החברה בסרטונים ומסביר למה כדאי להשתמש בשרותי Easy2give המייתרים את השימוש בצ'קים שעברו מן העולם, חוסכים את הצורך לעצור בכספומט בדרך לחתונה (וכך לא מפספסים את הבופה והחופה) מאפשרים לאורחים חלוקת המתנה לתשלומים ללא ידיעת בעלי האירוע, כמובן וגם מהווים פתרון במקרה שלא ניתן להגיע לאירוע ועדיין רוצים להעניק לזוג מתנה, מכל מקום בעולם בו נמצאים.

 

הקמפיין פונה גם לזוג המתחתן ומסביר להם שסכומי המתנות המוענקים באשראי גדלים כתוצאה מהנוחות הפיננסית של חלוקת הסכום, ושהסכום עובר ישירות לחשבון הבנק שלהם.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד