הפוך לעמוד הבית

zap השוואת מחירים הקים פלטפורמת קניות ייעודית לרגל ShoppingIL

6/11/2017

כחלק מ-ShoppingILהקים אתר zapהשוואת מחירים פלטפורמה דיגיטלית ייעודית המאגדת כ-8000 מבצעים נבחרים. זירת המבצעים תעלה לאוויר ביום רביעי 8.11 בשעה 00:01 ולמשך 48 שעות בלבד. האפשרות להיות חלק ולהציג בה נפתחה לכל עסק שעמד בקריטריונים וללא כל עלות. החשיפה צפויה לתרום לגידול משמעותי במכירות ובאתר  צופים לכמיליון גולשים בכל יום פעילות .

 

 

בין בתי העסק שמבצעיהם יופיעו באתר היעודי: קסטרו, רנואר, גרופון, מאק, וואלה!שוופס, ללין, לוריאל, רשת פתאל, באג, סופר פארם, קפה לנדוור, קפה ג'ו, באליגם, שופרסל, רנו, ניסאן, טויס אר אס, פרטנר, פיקס, קרביץ, שטראוס מים, SOHO, לופה, ישרוטל, קליניק, HOT ועוד. לצד אלו, צפויים להשתתף גם עסקים קטנים מכל רחבי הארץ.

 

דרור זליט, מנהל zap השוואת מחירים: "אנחנו שמחים לקחת חלק בחג הקניות הישראלי שצומח משנה לשנה ומעניק לגולשים חווית קנייה ייחודית ומשתלמת. השנה פיתחנו זירה ייחודית שמאפשרת לגולשים לנווט בין אלפי מבצעים שווים במיוחד בצורה פשוטה וידידותית.

 

האירוע המיוחד מאפשר לאלפי עסקים להגדיל בצורה משמעותית את הפעילות העסקית והחשיפה ללא עלות, לחלק מהעסקים זאת ההתנסות הראשונה בעולם ה e-Commerce וזה הכי משמח אותי לראות עסקים חדשים שמצטרפים למשחק. הזירה הייחודית של zap מאפשרת חשיפה של העסקים לקהל רלוונטי של מיליוני גולשים עם כוונת קניה. כשחקן מרכזי בתחום אנו רואים זאת כמחויבות ושליחות שלנו לקדם את התעשייה ולעזור לעסקים לצמוח ולשפר את החוויה והשירות לגולשים בישראל."


יהודה קוגן, סמנכ״ל שיווק, Google ישראל: "זו השנה הרביעית של ShoppingIL ואנו רואים גידול מתמיד בתחום המסחר המקוון בישראל -  מ-150 עסקים בשנה הראשונה ל-1,300 היום. לפי סקר שערכנו 91 אחוז מהישראלים קנו בחודש האחרון באינטרנט ורובם מוציאים עד כ-300 שקל בקנייה. ביוזמה זו, אנחנו רוצים לעודד את העסקים הישראלים, קטנים כגדולים, להרחיב את פעילותם המקוונת על מנת לצמוח מבחינה כלכלית ולהטיב עם הצרכן הישראלי"

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד