הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מותג האיפור מייבלין ניו- יורק משיק סדרת תוכן דיגיטלי באינסטגרם

16/07/2019
צילום: Donovan Loew
צילום: Donovan Loew

מותג האיפור הבינלאומי מייבלין ניו -יורק משיק בימים אלה פרויקט תוכן דיגיטלי חדשני ומושקע, בפורמט ריאליטי, באינסטגרם TVמדובר בפרויקט ראשון מסוגו שנעשה בישראל, המביא בשורה דיגיטלית: סדרת רשת חדשה באינסטגרם, תחת השם: Make_It_In_NYC#,  ריאליטי תחרותי בנושא ביוטי ואיפור. 

 

הסדרה צולמה בבירת האיפור והאופנה, ניו-יורק, ומככבות בה 4 משפיעניות רשת מובילות בארץ: אנג'ל ברנס- אושיית רשת אגדית וצבעונית עם 283 אלף עוקבים באינסטגרם, רומי אברג'יל - הטרנסג'נדרית הצעירה ביותר בארץ, אושיית רשת ותוכן עם 59 אלף עוקבים,  אור יעקב - אושיית רשת ותוכן עם 87.7 אלף עוקבים וליזה ביך - אושיית רשת ותוכן עם 223 אלף עוקבים ובעלת ולוג מצליח.

 

במסגרת הסדרה עוברות הארבע משימות הקשורות לעולמות הביוטי והאיפור ברחבי ניו יורק, כמו: איפור תוך כדי נסיעה בטקסי או בסאבווי, לאכול אוכל ניו –

יורקי מדוכני רחוב מבלי שיזוז השפתון העמיד, התאמת גוונים של מייק-אפ לעוברי אורח בטיים סקוור, מריחה של ג'ל עמיד לגבות לעוברי אורח ועוד משימות משעשעות... הסדרה כוללת שורת משימות המשודרות בכל פרק, כאשר ניצחון המשימות הוא שמקנה למנצחת מבין הבנות את יתרונה במשימת הגמר. 

 

בתום שידור הסדרה יתקיים הגמר, בו תיבחר אחת הבנות למנצחת, בבחירה אינטראקטיבית ע"י החלטת העוקבים באינסטגרם. ניצחון במשימת הגמר יהפוך את אחת הבנות לנערת ה-IT GIRL של מייבלין ניו -יורק בישראל.

 

הפורמט כולל 9 פרקים: שבעה פרקי תוכן שיתעדו את המשימות בעיר הגדולה ועוד שני פרקים נלווים: פרק של סרטוני HOW TO'S  בו הבנות מדגימות איך ניתן לייצר בעזרת מוצרי מייבלין את מראי האיפור שלהן ופרק נוסף של פספוסים ומאחורי הקלעים בעיר הגדולה.

 

ליטל חי, מנהלת קטגוריית האיפור של מייבלין ניו-יורק מוסרת : "המחשבה מאחורי בחירת קונספט תוכן עדכני ורלוונטי לצרכנים שלנו, בשילוב פלטפורמה חדשנית ובהשתתפות משפיעניות מובילות, נעשתה במטרה לפנות לקהל הלקוחות הצעיר של מייבלין, אשר צורך תוכן באינסטגרם, באמצעות IGTV – פלטפורמה המספקת תוכן מדליק, עדכני וטרנדי הנותן ערך מוסף. כולן משפיעניות חזקות באינסטגרם ובעלות מאות אלפי עוקבים ומעריצים."

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד