הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

עלתה לאוויר חנות הספורטאים האולימפיים

7/10/2019
צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

חנות אינטרנטית חדשה למתעמל האולימפי אלכס שטילוב עולה היום לאוויר, במסגרת מיזם SPORTS GROW  של חברת Business Grow, ובשלב הראשון יושקו חנויות אינטרנטיות ממותגות ואישיות לאלכס שטילוב, למתעמלת האמנותית לינוי אשרם, לשחיין יעקב טומרקין ולאתלטית חנה קנייזבה מיננקו .

 

מטרת המיזם לאפשר לספורטאים המצטיינים ליהנות מהיותם דמויות נערצות ודמויות לחיקוי , לבנות את עצמם כמותג ולייצר הזדמנות למעריצים ואוהדי הספורט, קטנים כגדולים, להיות בקשר ישיר עם הספורטאי/ת הנערצים עליהם.  המיזם מאפשר לספורטאים להקים חנות אינטרנטית אישית משלהם עם מוצרים אישיים ממותגים. זאת, במטרה להרחיב את קהל העוקבים אחריהם, לאפשר לאוהדים לרכוש מוצרים ולהרגיש עצמם שותפים לדרך ולהצלחת הספורטאי/ת ומעל הכל – למצב את הספורטאים כמותגים  מובילים לאורך זמן.

את המיזם החדשני מובילה ומנהלת בהתנדבות, חברת  BUSINESS GROW, המתמחה בפיתוח כלים דיגיטליים לניהול עסקים. החברה, פיתחה מודל שווק ייחודי,  הכולל את הקמת החנות האינטרנטית, הקמת התשתית הלוגיסטית והמסחרית ועד משלוח המוצרים לבית הלקוח ושירות לקוחות.

 

קובי חדד, מנכ"ל BUSINESS GROW: "ספורטאי העל של ישראל נמצאים ברשתות החברתיות  ועוקבים אחריהם מאות אלפי ישראלים ואוהדים ברחבי העולם . המיזם החדש מאפשר לאוהדי הספורט הישראלים ואלה מחו"ל לתמוך באופן ישיר, בספורטאי האולימפי הנערץ עליהם, לרכוש מהמוצרים הממותגים שהספורטאי יעמיד למכירה ובכך גם להרגיש שותפות בהצלחה שלו".

 

המתעמל האולימפי אלכס שטילוב, שהופיע שלוש פעמים במשחקים האולימפיים (בייג'ינג 2008, לונדון 2012 וריו 2016) וזכה במהלך הקריירה שלו בשתי מדליות ארד באליפויות עולם ושבע מדליות באליפויות אירופה, אחת מהן זהב אמר: "אני שמח שנבחרתי להיות בין הספורטאים שנכנסו לפרויקט ייחודי זה. הפעילות הזו מעלה את המודעות לספורט האולימפי ולספורטאים האולימפיים, ומהווה כניסה לעולם המיתוג האישי. זוהי התנסות יוצאת דופן  לעולמות החדשנות ברוח הזמן. מדובר בפרויקט מאתגר מאד עם אחריות גדולה“

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד