הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת BBB עולה בסדרת תוכן דיגיטלי בהובלת דנה פרידר

28/10/2019
דנה פרידר ואילן פנחס. צילום: עדי אורני
דנה פרידר ואילן פנחס. צילום: עדי אורני

רשת ההמבורגרים BBB עולה השבוע  בסדרת תוכן דיגיטלי, בכיכובה של השחקנית דנה פרידר. הסדרה, שצולמה בארגנטינה, ממותגת תחת הסלוגן: "בורגר טריפ – חגיגת בשרים ארגנטינאית", והיא כוללת 3 פרקים.

 

בסדרה, בה הושקעו 2.5 מיליון ₪, מתעדים  דנה פרידר והשף הראשי של BBB  - אילן פנחס, את חיפושיהם  בארגנטינה, מולדת הבשרים, אחר ההמבורגרים המיוחדים ביותר. שלושת ההמבורגרים שנמצאו כטובים ביותר, יוצעו במסעדות הרשת במהלך  אוקטובר – דצמבר 2019.

 

הסדרה  תעלה ברשתות החברתיות, באתרים נבחרים ובקמפיין רדיופוני, לצד פעילות קד"מ רחבה במסעדות הרשת.

 

המהלך הפרסומי עולה לאוויר זו השנה השלישית ברציפות, לאחר שבשנה שעברה זכתה הסדרה, בה חיפשה  דנה אחר ההמבורגר המושלם בניו יורק, להצלחה רבה ושנה לפני כן חיפשה דנה אחר ההמבורגר המושלם בבירות אירופה. 

 

אהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB מסרה: "לאור הצלחת הסדרה בשנים קודמות, החלטנו גם השנה להמשיך באותו קונספט, ולשלוח את דנה ואילן לארגנטינה, בחיפושיהם אחר ההמבורגר האיכותי ביותר. לאחר תחקיר מעמיק ומקיף אנו שמחים להציע את הגרסאות הישראליות של המנות המיוחדות לקהל הלקוחות שלנו במרוצת החודשים הקרובים".

 

לדברי תורג'מן: "בתחום המסעדנות בישראל, מעטים השחקנים אשר משקיעים משאבים רבים בתוכן בפרט  וקמפיינים בכלל. במקרה המדובר הרשת משקיעה שנה אחר שנה בהפקות עתירות ממון, עם פרזנטורית קבועה, ומציעה המבורגרים מיוחדים וחדשניים לקהל לקוחותיה."

 

 

רשת  BBB  מונה כ- 32 מסעדות. הרשת מציעה חווית ארוחה משפחתית, עם מגוון מנות המבורגרים בטעמים שונים, מנות מיוחדות לילדים, ומנות לחברי המשפחה שלא אוכלים בשר, דוגמת מנות על טהרת הצמחונות והטבעונות. הבשר המוגש במסעדות הרשת הינו 100% טרי, ונטחן מדי בוקר, במקום.

 

 

קרדיטים:

סמנכ"ל שיווק קבוצת BBB -  שרון שפירא, מנהלת שיווק BBB -  מאיה בר טל, מנהל דיגיטל -  איתמר משולם, סטודיו מיתוג ופרסום  -  איידיאה IDEA, משרד פרסום- THE BOX ADV.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד