הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מתופעות הקורונה: גל של אתרי מסחר אלקטרוני חדשים ומתחדשים

28/08/2020

עד כה אפשרה רולדין ללקוחותיה לרכוש באחד  מ – 87  סניפי הרשת, אך עם פרוץ המשבר, והצורך של צרכני הרשת, פתחה רולדין את האתר לקהל לקוחותיה. בין המוצרים שניתן יהיה להזמין: עוגות, מאפים מתוקים ומלוחים ,מארזים חגיגים ומפנקים וכל מגוון מוצרי הרשת לרבות מגשי אירוח. ניתן לקבל את ההזמנה במשלוח עד הבית או באיסוף מהסניפים לפי בחירת הלקוח. ההזמנה תעמוד על מינימום 70 ₪  והמשלוח אמור להגיע עד הבית בתוך יום.

 

אך לא רק רולדין הזדרזה להיכנס לעסקי האיקומרס. לאחר השקת אתר ZARA ו- PULL&BEAR בישראל ורגע לפני חגי תשרי, אתר האונליין של המותג להלבשת הבית, Zara  Home יוצא לדרך. השקת האתר היא חלק מההתרחבות המתמידה של קבוצת זארה, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון בשווקים בהן אינדיטקס פועלת. האתר החדש יציע לרוכשי האונליין בישראל מגוון עשיר של פריטים בעולמות עיצוב הבית השונים: מצעים, אביזרי אמבטיה, מפות, שטיחים לסלון הבית ולחדר האמבטיה, כלי מטבח, רהיטים, הלבשת שולחן, סכו"ם ומערכות אוכל ופריטים מעוצבים נוספים לצד קו הלבשה לבית וקו מוצרי אמבט ובישום לבית ועוד. לקוחות האונליין יוכלו לקבל פריטים שרכשו ישירות לבתיהם או לאסוף מסניפי המותג בארץ.  זמני האספקה למשלוח 3-6 ימי עסקים. 

גם רשת האופנה STRADIVARIUS משיקה את אתר האונליין בישראל. השקת האתר מסמלת ציון דרך נוסף ומשמעותי בהתרחבות מותג האופנה STRADIVARIUS, הן בחנויות הפיזיות והן במודל המקוון ומנגישה אותו לכולם.

 במקביל, קסטרו מחדשת את אתר המסחר האלקטרוני שלה, כאשר היא מוסיפה אפשרות לתשלום ב- bit.

מור פסו, סמנכ"ל השיווק של קסטרו, אמרה היום לרגל השקת האתר החדש: "קסטרו הוא מותג האופנה המוביל בישראל ולכן היה חשוב שגם אתר האיקום המשודרג יהיה כזה שעוצב ופותח ברמה הכי גבוהה וחדשנית שיש. מעבר לנראות הסופר אופנתית, לאתר מספר פיצ׳רים טכנולוגיים ייחודיים שהופכים את הקניה לחדשנית ומהירה - זהו אתר האופנה היחיד בארץ בו ניתן לבצע תשלום באמצעות אפליקציית biשני קליקים והתשלום מבוצע. בנוסף, הלקוחות יקבלו הודעה כאשר פריט חזר למלאי, יוכלו לממש נקודות מועדון, וייהנו  מכניסה מהירה ומאובטחת ללא צורך בסיסמא באמצעות מספר טלפון בלבד. אני גאה מאוד בתוצאה".

גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות והאסטרטגיה, בנק הפועלים: "חוויית התשלום מהווה רכיב משמעותי בחוויית הקנייה ובשביעות רצון הלקוח. הצרכנים מצפים לתשלום מהיר, פשוט, נוח ובטוח. תקופת הקורונה רק העצימה את הציפיות. bit מבוססת על עקרון הפשטות ו"מדברת" בשפה שכולם מבינים, כך שכל אחד יכול להשתמש בה בקלות.

מדובר בשיתוף פעולה עם חברה ששמה במרכז את ערכי החדשנות ואת חווית הלקוח, שיאפשר לbit  להוביל את מהפכת התשלומים גם בעולם האופנה".

 

קמפיין להובלת המהלך יעלה בימים אלה בטלוויזיה וברשת, אותו יוביל השחקן והמוסיקאי היוצר יהונתן מרגי הפרזנטור של קסטרו, אליו הצטרפה לקמפיין זה דוגמנית העל דורית רבילס. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, תסריט ובימוי רועי כפרי.  

בנוסף, לקוחות יקבלו הודעה כאשר פריט שסומן על ידם, חזר למלאי. עוד באתר אינטגרציה מלאה עם מועדון הלקוחות. חברי המועדון יזוהו מידית עם כניסתם לאתר ויוכלו לממש את הנקודות שצברו. תהליך

...

 

 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד