הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

WEBSENSE מקימה חברת אינטרנט באוריינטציה תיירותית

12/02/2006

חברת WEBSENSE הפועלת בתחום פיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק בסביבת האינטרנט, מכריזה על הקמתה של חברת אינטרנט חדשה, המיועדת רובה ככולה למתן מענה מקצועי לגופי התיירות בארץ ובעולם. החברה החדשה Travelsense, תאפשר לגופי התיירות לעשות שימוש באינטרנט ככלי עסקי לכל דבר, זאת בנוסף לאלמנטים חווייתיים.Travelsense  תצטרף כחברת בת לקבוצתWEBSENSE .

 

מנתונים שפרסמה לאחרונה חברת המחקר מכון סמית עולה כי השימוש באינטרנט, לטובת ברור על יעדי חופשה והזמנות גדל משנה לשנה. בשנת 2005 עמד שיעור הרוכשים חבילות ומוצרי תיירות באמצעות האינטרנט על 16%, גידול של 100% לעומת שנת 2004. עוד עולה מהמחקר כי 38% מהנוסעים לחו"ל חיפשו מידע מקדים ברשת, 50% מהנופשים בישראל עשו כן ומתוכם 12% ביצעו את העסקה באופן מקוון ברשת האינטרנט. ממחקר של ענקית התיירות WTTC עולה כי בארה"ב לבדה, עומד ההיקף הכספי של פעילות התיירות על סך של 6.2 מיליארד דולר.

 

מנכ"ל WEBSENSE קטי יופה: "לאור נתונים וניתוח פעילויות באתרים שכבר מנוהלים באמצעות פלטפורמת Travelsense, אנחנו צופים גידול משמעותי יותר בהיקפי הפעילות והרכישות באמצעות אתרים תיירותיים בשנים הקרובות".

 

ההחלטה ב-WEBSENSE להקים חברת בת שתתמחה בשירות לחברות מענף התיירות התקבלה בעקבות פניות רבות מצד גופים תיירותיים בחוץ לארץ, שזיהו את הבידול וההתמחות שמציעה פלטפורמת Travelsense.

 

בימים אלה מגייסת חברת WEBSENSE צוות מקצועי שיחבור לאנשי המקצוע הפועלים כבר שנים בחברה, במטרה לעמוד בסטנדרט וביעדים שהציבה לעצמה.

 

החברה החדשה תספק שירות מלא החל באפיון הצרכים, הגדרת המטרות ביחד עם הלקוח ובחינת האפשרויות הטכנולוגיות העומדות לרשותו. בנוסף, יושם דגש משמעותי על שיווק איכותי של האתר ועל קידום נכון ואפקטיבי במנועי חיפוש ואינדקסים רלוונטיים. למהלכים אלה תהיה אחראית חברת הבת Websense Media. 

 

יופה: "אחרי שנים רבות של עשייה בענף, אנחנו מרגישים בשלים מספיק כדי לבדל את פעילותנו בתחום התיירות ולהציב סטנדרט מקצועי חדש בהתאם ללימוד הארוך שקיימנו. מניסיוננו, ענף התיירות זקוק לרעיונות יצירתיים כדי להשיג בולטות ולנצח בתחרות על ליבו של הצרכן ושימוש נכון ברשת האינטרנט יכול להוות את החלק המשלים, האמיתי הדרוש."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד