הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"קרוקר" מאמינה באינטרנט: מפנה את תקציב הפרסום שלה לקמפיין אינטרנט

5/04/2006

חברת האופנה "קרוקר" החליטה להפנות את רוב תקציב הפרסום שלה לטובת קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי שיעלה השבוע בהשקעה של 200 אלף דולר.

 

אתי לוי, מנכ"ל "קרוקר": "הקמפיין האינטרנטי הינו עכשווי, מקורי וחדשני בדומה לערכיה של החברה"

 

חברת האופנה "קרוקר" החליטה להפנות את רוב תקציב הפרסום שלה לטובת קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי שיעלה השבוע בהשקעה של 200 אלף דולר. הקמפיין החדש, לעונת אביב קיץ 2006 בכיכובה של הדוגמנית אסתי גינזבורג, יכלול 30 סרטונים מושקעים  ויעלה באמצעות מחלקת הפרסום של "קרוקר".

 

מדובר בפעם הראשונה שיוצאת חברת קרוקר בקמפיין אינטרנטי.  במקביל לסרטוני האינטרנט והבאנרים, משיקה החברה קטלוג שיופץ על גבי תקליטור בחנויות הרשת ובנקודות המכירה וכן אתר איטראקטיבי חדש. 

 

את הקמפיין מוביל הקונספט get hunted המדבר על אורח החיים המהיר בעידן המודרני, אווירת הציד שבחיזור בין גבר לאישה והאינטרפרטציה שלה בנוף האורבאני ובחיי הלילה העירוניים.

 

"אנו מכירים את האינטרנט כמדיה שיכולה לסייע בחיזוק הקשר עם קהל לקוחותינו. הקמפיין האינטרנטי הינו עכשווי,  מקורי וחדשני בדומה לערכיה של החברה. קרוקר תמיד מציבה את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בענף האופנה ונכסה לעצמה מובילות, החל מרמת הקולקציה המוקפדת לעילא וכלה ברמת ההפקה של הקמפיינים", הוסיפה לוי.

 

רשת  האופנה "קרוקר" מונה כיום 26 סניפים בארץ ובחו"ל. קולקציות החברה, הכוללות בגדים ואקססוריז לגברים ונשים, מיוצרות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות באיטליה ויפן תוך מתן דגש לחדשנות, מקוריות, ואופנתיות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד