הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המכללה למינהל בקמפיין מייל ויראלי המבוסס על סרטון אנימציה פרי סטודנטיות של מסלול התקשורת

28/06/2006

הקמפיין מכיל 3 סרטוני אנימציה  הומוריסטיים  המונחים על ידי שתי דמויות ססגוניות בשם "מילי ונילי". הסרטונים הם פרי יצירתן של  שתי כותבות ( אורלי גונן ונעה ברזילי) מביה"ס  לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל, ועולה באמצעות  חברת השיווק הדיגיטאלי TBWA\DIGITAL. הקמפיין מתבסס על כך שנמענים של הדואר האלקטרוני יעבירו את הסרטונים לחבריהם וכן הלאה.

לצפייה בסרטונים לחץ כאן

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד