הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת ה.שטרן גולשת לאינטרנט: הקימה אתר אינטרנט מכירתי

17/01/2005
רשת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן פותחת לראשונה ערוץ שיווק חדש ומשיקה אתר אינטרנט מכירתי הראשון מסוגו בישראל, המשמש כחנות וירטואלית, ומאפשר קניית מוצרים און ליין.

האתר החדש שהושק בהשקעה של כ – 100,000$, מכיל חנות וירטואלית המחולקת לקטגוריות ומציגה מגוון פריטים המשווקים בסניפי הרשת ובכלל זה תמונות הפריטים, מחירים, מידע וטיפים, מגזין עולמי, שעות פעילות, מיקום הסניפים ואירועים מיוחדים.

האתר מציע מנגנון חיפוש אשר מאפשר לחפש פריט על פי שם קולקציה, מחיר, והחומר ממנו עשוי הפריט. עוד באתר, מידע אודות החברה, רשימת חנויות וסוכני שירות בארץ ובעולם, רשימת שאלות נפוצות וטיפים על יהלומים, תכשיטים, שעונים, אבני חן, זהב ופנינים. כמו כן מכיל האתר מגזין ובו סקירה עולמית של ידיעות שפורסמו על ה.שטרן.

המכירות הן בשל התפתחות תחום המסחר באינטרנט והן בשל הגידול בשוק תכשיטי היוקרה בשנתיים האחרונות שעומד על כ- 15%."

עוד הוסיפה קורט כי: " אנו רואים בחנות הוירטואלית סניף לכל דבר, וכמו סניפי הרשת האחרים גם החנות הזו מושתתת על הקונספט המאפיין את סניפי ה.שטרן – חנות מושקעת, ומעוצבת שמציעה מגוון של מוצרי יוקרה המחולקים עפ"י קטגוריות וסדרות , וכוללת מגוון שעונים ואת הקולקציה הצעירה ONE "

לדבריו: "פתיחת החנות הוירטואלית מהווה ערך מוסף עבור המותג ומבדלת את הרשת ממתחרותיה, וזאת כמו תמיד על ידי ראשוניות, מקוריות וחדשנות."

האתר כולל, למעלה מ- 300 פריטים המחולקים לקטגוריות "שעונים" ו"תכשיטים". קטגוריית התכשיטים מחולקת ל"טבעות", "עגילים", "צמידים", "שרשראות", "טבעות נישואין" ו"קולקציה לגבר". כל פריט מוביל את הגולש להסבר על הפריט, על הקולקציה אליה הוא שייך, ופירוט על פריטים נוספים מאותה קולקציה על מנת לאפשר שילוב פריטים תואמים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד