הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

R3 עולה בקמפיין אינטרנט אינטראקטיבי לחג הפורים

1/03/2007

בהמשך לקמפיין אינטרנט האינטראקטיבי של וולנטיינס דיי, המשחק "הדרך הבטוחה למיטה של R3" ששחקו בו בלמעלה מ 70 מדינות, כולל בארה"ב, אירופה יפן, תיאלנד ועוד, חברת קונדומי R3 עולה עם קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי לחג הפורים באתרים עכבר העיר ו- ONE.

 

במסגרת הקמפיין יעלה משחק נושא הפרסים "מבחן המיטה של R3" אשר מטרתו להביא את הזוג למיטה בדרך המהירה ביותר. שני הזוכים שיביאו את הזוג למיטה בזמן הקצר ביותר יזכו בשעונים יוקרתיים של ארמני.

 

בנוסף, תצא החברה בפעילות קד"מ לחג, במסגרתה תיתן חברת קונדומי R3 חסות למסיבות פורים של אוניברסיטת חיפה והמכללה למנהל. במסיבות יסתובבו דיילות שטח של קונדומי R3 במועדונים ויחלקו אלפי קונדומים לחוגגים. היקף ההשקעה בקד"מ: 150,000 אלף ש"ח.

 

לדברי שרה גולדמן, מנהלת מוצרים – OTC בחברת 'אגיס', חג הפורים הינו חג בו הקהל הצעיר חוגג ומבלה וחברת קונדומי R3 רואה בו הזדמנות להעביר לקהל יעד זה את המסר של מין בטוח והחשיבות של ההקפדה על שימוש בקונדום.  

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד