הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מהלך שיווקי חדשני לחיש גד – מודעה אינטראקטיבית מתגרדת

21/03/2007

חשבתם שרק כרטיסים מתגרדים? גם מודעות מתגרדות.

בקמפיין מתוחכם, שהופק במיוחד לחיש גד, יפורסמו מודעות אינטראקטיביות במגזינים נבחרים – הקוראים יוזמנו לגרד את המודעה, ובכך לחשוף את המסר החבוי מתחת לשכבה העליונה.

 

המודעות הינן חלק מקמפיין רחב הקף שעלה בתחילת החודש בטלוויזיה, רדיו, אינטרנט ועיתונות. הקמפיין עלה תחת הקונספט "אם תזכה בחיש גד זה לא ישנה לך את החיים, אבל לפחות תוכל להגשים חלום קטן או שניים". הסלוגן שליווה את הקמפיין הוא "חיש גד. בוא'נה זה אחלה כסף".

 

הפקת המודעות כללה חמישה שלבי הדפסה ושימוש בטכנולוגיות מיוחדות המיושמות בהפקת כרטיסי גירוד. קמפיין המודעות יעלה למשך שבועיים בעלות 100,000 ₪.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד