הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

TBWA\DIGITAL תעלה קמפיין אינטראקטיבי חדשני ל'פלפל'

6/05/2007 11:15

כחלק מהפעילות השיווקית הכוללת לקראת הקיץ יוצאת פלפל בקמפיין אינטרנט חדשני. TBWA\DIGITAL בנתה לפלפל מיני-סייט מדליק וייחודי המדמה סטודיו מקצועי שבו כל נערה תוכל לעשות לעצמה בוק, להצטלם עם הפריזנטורית של פלפל, עדי הימלבלוי, ולראות את תמונותיה כנערת פלפל מתנוססות על אוטובוסים, על שערי מגזינים, על מסכי פלאזמה ענקיים – ואפילו על גשר ההלכה.

 

מוסרת  TBWA\DIGITAL כי זוהי הפעם הראשונה בה יוצאת פלפל בפעילויות של "תוכן גולשים" הכוללות שימוש בכל המערך האינטרנטי: פורום הדוגמניות של אתר תפוז יערוך תחרות גדולה לבחירת "נערת בגד הים של פלפל". הזוכה בתחרות תקבל חוזה לשנה כדוגמנית בסוכנות אימאג', הפריזנטורית החדשה – נערת פלפל עדי הימלבלוי - תתארח ב"אירוח חי" באינטרנט, בלוגריות מפורסמות יסקרו את הקמפיין ואתר האינטרנט החדשני יאפשר להוריד סרטונים, להציץ בקולקציה החדשה ועוד.

 

עוד נמסר ממשרד האינטראקטיב כי הקמפיין יעלה באתרים וואלה, icq , msn, shox ובאתר של קשת, בהיקף מוערך של 600,000 ₪ וכי הקמפיין היצירתי והמשעשע הופך את נערת פלפל למתוקה אמיתית כשהיא מוטבעת על ארטיקים, והסיסמא המלווה את הקמפיין היא"what's your flavour" ("מה הטעם שלך").

 

לנערת פלפל 2007 נבחרה כוכבת הנוער עדי הימלבלוי. עדי מצטרפת לשורה של כוכבות לוהטות שהובילו בעבר את קמפיין פלפל: החל מיעל בר-זוהר שעשתה את צעדיה הראשונים ככוכבת בזכות המותג החצוף, עבור בשחקנית והדוגמנית הנחשקת סנדי בר, השחקן-דוגמן עופר שכטר ,מירי בוהדנה ועד בר רפאלי. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד