הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שאגה אינטראקטיבית: "גורי", משווקת המותג "חמצוצים", יוצאת בפעילות אינטראקטיבית באתר המותג

13/05/2007 12:35

חברת "גורי ייבוא והפצה", משווקת מותג הממתקים "חמצוצים" מבית  PASKESZ, יוצאת שוב בפעילות אינטראקטיבית. מהחברה נמסר כי "הפעילות מאפשרת לגולשים לצלם את עצמם לוקחים ביס מחמצוצים ונותנים את השאגה של הלייף, אחת כזו שתעיר את השכנים ממול ותרעיד את הרחוב". הגולשים יוכלו להעלות את הסרטון לאתר ולהשתתף בתחרות נושאת פרסים יומיים, ובסופה יבחרו הגולשים את סרטון השאגה המוצלח ביותר, אשר יזכה את יוצרו במכשיר "סוני פלייסטיישן 3".

 

"גורי" תשקיע בפעילות האינטראקטיבית החדשנית כ-300 אלף ₪. הפעילות הייחודית תעלה לאתר בתחילת חודש מאי, ובמקביל תקודם הפעילות באמצעות פרסום בנקודות המכירה ברשתות המובילות ובפריסת מדיה באתרי ילדים מובילים, וביניהם טיפו וערוץ הילדים. החברה צופה כי הפעילות תגדיל בכ-30% את המכירות.

 

"גורי" הבינה את הצורך ההולך והגובר להרחיב את החוויה של עולם הממתקים עבור הילדים בהתאם להתפתחות הטכנולוגית והשוני שנוצר בצרכי הילדים. טכנולוגיית המחשבים והאינטרנט חדרה לעולמם של הילדים והיא מספקת כמעט את כל צרכיהם. אתר האינטרנט של "חמצוצים" הוא אתר הממתקים הראשון מסוגו, המאפשר לגולשים לצלם בעצמם סרטון, לדרג, להשפיע ואף לזכות בפרסים.

 

לדברי נתי אביוב, מנהלת המותג - "ההבנה כי ילדים אוהבים להשתתף במשחקים אינטראקטיביים, להצביע ולהשפיע כמתכונת תוכניות הריאליטי המוצלחות, ובמקביל ההתפתחות המטאורית של האפשרויות הטכנולוגיות, ביניהן העלאת תכנים מביתו של הגולש לאתר, היא שעמדה בייסוד פיתוח רעיון תחרות סרטוני השאגה". 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד