הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת REDHEAD מקבוצת פרומדיה נבחרה להשיק את קמפיין בנק אדנים

15/05/2007 12:55

חברת REDHEAD מקבוצת פרומדיה נבחרה להשיק את קמפיין האינטרנט של בנק אדנים שעולה ב-THEMARKER , YNET ,MSN ,WALLA ,NRG ,YAD2  BIZZPORTAL ,NADLAN.COM ,ONE.

 

במסגרת פתיחת הקמפיין האינטראקטיבי "משכנתא עם פתק החלפה" תעלה חברת האינטראקטיב  REDHEAD מקבוצת פרומדיה, קמפיין בשווי 120 אלף דולר.

הרעיון מאחורי הקמפיין העולה בכל הרשת הישראלית קובע כי המשכנתא הופכת למעשה לתיק השקעות ומאפשרת מעבר בין מסלולי הלוואה במשך כל תקופת המשכנתא, ללא הגבלה וללא הגעה לסניף הבנק. הקמפיין פונה לציבור בכל הפורטלים המרכזיים בישראל וקובע : משכנתא עם פתק החלפה- המסלול שלך בחיים תמיד ישתנה, כי ככה זה בחיים, כשיש לך פתק החלפה זה הרבה יותר פשוט".

 

"במהלך החודש הקרוב נוכל לראות את בנק אדנים בכל הפורטלים המרכזיים באינטרנט הישראלי", אומר מנכ"ל REDHEAD, גיא פורה, "הקמפיין המאסיבי שאנו מעלים, יפגוש את הציבור הישראלי בכל פינה באינטרנט ויוכיח לציבור הישראלי, שמשכנתא בבנק אדנים שונה ממשכנתאות אחרות ומשנה את כל התפיסה של משכנתא ללא תזוזה. הישראלי ילמד באמצעות הקמפיין האינטראקטיבי כי המשכנתא היא למעשה תיק השקעות שניתן לנוע איתו ממסלול למסלול", מוסיף פורה.    

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד