הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין אינטראקטיבי ראשון לרשת המעצבת "דפנה לוינסון – HDL"

19/06/2007 10:45

רשת מעצבת אופנת הנשים "דפנה לוינסון – HDL" עולה בקמפיין אינטרנט רחב היקף בעלות כוללת של מאה אלף דולר. זהו קמפיין האינטרנט הראשון של הרשת.

 

הקמפיין, בכיכובה של הפרזנטורית הילה נחשון, עולה למשך שבועיים באתרי אופנה ולייף סטייל מובילים וכולל באנרים אינטראקטיביים הקוראים לגולשות לנחש מחירה של שמלות מקולקציית הקיץ של המעצבת, ולהיכנס להגרלה נושאת פרסים.

 

הבאנרים גם מובילים למיניסייט המציג את קטלוג הרשת לקיץ 2007 ובו מוזמנות הגולשות לקבל קופון סלולארי ישירות למכשיר הנייד המזכה אותן בהנחה של 25% על רכישה בכל אחת מחנויות הרשת.

 

צביקה לוינסון, מנכ"ל ובעלים: "בעידן בו חיינו מתנהלים בין האינטרנט לסלולארי, השילוב בין השניים הוא דרך נכונה ובטוחה להגיע בצורה ממוקדת אל קהל היעד שלנו. קמפיין האינטרנט החדש מדגיש את ערכי המותג: עדכנות, סקסיות ואופנתיות".

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד