הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בלעדי: TBWA\DIGITAL פילפל ותפוז ישתפו פעולה - מביאות את הריאליטי לאינטרנט

19/06/2007 12:45

בהמשך לפעילות האינטרנט הייחודית של חברת האינטראקטיב TBWA\DIGITAL, יזמה החברה קמפיין חדש בשיתוף פעולה עם אתר תפוז-תחרות ריאליטי באינטרנט. בפורום דוגמנות באתר תפוז נבחרו מבין החברות הקבועות 10 מתמודדות לתחרות "נערת הפלפל של פורום דוגמנות". מדובר בתחרות ריאליטי מובהקת, שכן את הדוגמנית הזוכה יבחרו אך ורק הגולשים. הגולשים לא צריכים להירשם כחברים בפורום על-מנת להצביע.

 

התחרות החלה לפני מספר שבועות, והחל מאתמול בערב ועד יום רביעי בערב יוכלו הגולשים להיכנס אל הפורום ולבחור את הדוגמנית היפה בעיניהם. מדובר בפעילות שיווקית חדשנית שזכתה להדים רבים גם מחוץ לסייבר ספייס: בסוכנות הדוגמנות היוקרתית אימאג' הבינו שיש להם כאן כוכבת בהתהוות והבטיחו לקחת חסות על הבחורה שתזכה בתחרות. 

 

חברת האינטראקטיב TBWA\DIGITAL יצאה לאחרונה במגוון פעילויות ייחודיות ברחבי הרשת, שהבולטת בהן היא הפעילות בקמפיין הקיץ של פילפל עם הבלוגרית אליזרין וייסברג, הידועה בכינוי  "זרובבלה", שהצטלמה לקמפיין אלטרנטיבי לבגדי הים של פלפל.

 

לדברי מנהל פורום דוגמנות, בנו ריינהורן, מדובר בפורום שוקק חיים מטבע הדברים כשמדובר בבחורות בבגדי-ים, אולם בזכות התחרות כבר נרשמה עלייה של מעל 40% במספר חברי הפורום. הפורום עוסק בכל האספקטים של עולם הדוגמנות ולא רק בגדי-ים ובין חבריו נמנים אנשי מקצוע כמו מנהלי סוכנויות, צלמים, מאפרות ומאמני כושר.

 

למידע על התחרות הקש כאן.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד