הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לראשונה: קמפיין טלוויזיה הכולל גם הפקה ייחודית לרשת האינטרנט

15/07/2007 10:45

שטראוס מחלבות יוצאת בקמפיין אינטרנט חדשני למילקי, המתווסף לקמפיין שרץ בימים אלו בטלוויזיה. הקמפיין משלב את הרעיון של סרטון טלוויזיה בכיכובה של הילה נחשון וכולל משחק אינטרנטי על בסיס אותן דמויות. את הקמפיין האינטרנטי מובילה חברת האינטראקטיב נקסט-אין. הקמפיין יעלה באתר וואלה לתקופה של שבועיים.

 

מנקסט-אין נמסר כי הקמפיין רב שלבי, מתחיל מבאנר הכולל וידאו ומזמין את הצופים לשחק ולעזור לדמות המובילה את הקמפיין הילה נחשון בתפקיד agent blond, למצוא את המילקי שנחטף ע"י הנבל golden spoon ולהחזירו לשרות הוד מעלתה. הקלקה על הבאנר מובילה את הגולש לעולם של משחק המכיל 4 שלבים. כל שלב מתאר את עלילותיו של הגולש במסעו לנצח את golden spoon. המשחק מאפשר לכל המשתתפים בו בין אם זוכים או מפסידים,ליהנות מסיור וירטואלי מאחורי הקלעים של יצירת הפרסומת.

 

יונתן אלבום, מנהל השיווק של שטראוס מחלבות, אומר כי משחק האינטרנט של מילקי מעביר את עוצמת המותג דרך פעילות אינטראקטיבית וחוויתית והפעם בסגנון פרשיית ריגול. "קמפיין זה ממחיש את היתרונות של מדיית האינטרנט בהעברת מסר מקיף, המשלב גם את עקרונות קמפיין הטלוויזיה בשילוב עם הרבה fun", אומר רן ברקו, מנכ"ל נקסט-אין.

 

קרדיטים:

לקוח : שטראוס גרופo        

קמפיין : פסגת הפיתוי

קריאייטיב דירקטור :רן ברקו

מנהלת פעילות : תמר מושקוביץ

מנהלת לקוחות :רותם בונדר

מעצבים : אביב הילוויל , אסטבן פטיוק 

מנהלת תוכן וקדמ: פרי לוי

מנהלת מותג מילקי: יפית מנטין

מנהלת תחום מעדנים: לילך כהן

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד