הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

InterSight תאפשר גם לאתרי האינטרנט גישה ושימוש במערכת eRate

29/07/2007 10:55

בהמשך לפעילותה בקרב משרדי האינטראקטיב, פותחת InterSight את מערכת eRate לשימוש האתרים, במהלך שמטרתו לאפשר לכל הגופים הפועלים בתעשייה גישה למידע המבוסס על מאגר נתוני הפרסום הגדול בישראל.

 

הגישה למערכת eRate למדידת פרסום באינטרנטניתנו עד היום לחברות האינטראקטיב, שעשו בה שימוש בלעדי. במהלך שמטרתו להפוך את eRate לסטנדרט הענפי, תאפשר InterSight לאתרים השונים לעשות שימוש במערכת ולנצלה לטובת מעקב ואופטימיזציה של קמפיינים.

 

לדברי איתי אוליניק, מנכ"ל InterSight, " פתיחת שרותי מערכת  e-Rate לאתרים תעשה תוך שיתוף והסכמה של חברות אינטראקטיב, ומטרתה ליצור סטנדרט אחיד לבקרת ומדידת פרסום בארץ. במהלך החודשים האחרונים, הופעלה במערכת במספר אתרים מובילים בישראל בהצלחה מרובה, מה ששוב מצביע על התועלת הרבה שיכולים להפיק הן חברות האינטראקטיב והן האתרים יחדיו, מעבודה מול מערכת בקרה סטנדרטית, המספקת להם נתונים בזמן אמת".

 

מערכת eRate היא מערכת מדידה ובקרת הפרסום של קמפיינים באינטרנט. המערכת פותחה על ידי חברת  InterSight. ומשמשת כיום את מרבית חברות האינטראקטיב בישראל.

החברה שהוקמה בשנת 2005 היא חלק מקבוצת שילוב – מחקרים ותכנון אסטרטגי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד