הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מחדשת את אתר הקבוצה ומשיקה לקראת חג הפסח 5 אתרי אינטרנט

4/04/2005

קבוצת Neto המשווקת את מותגי המזון  "טיבון ויל", "דלידג" , "ויליגר", "מגי'ק" ו-"שלושת האופים"  משיקה בימים אלה   5 אתרי אינטרנט חדשים בהשקעה של כ – 1מיליון ₪.

 

רון סגל מנהל השיווק של Neto מסר כי: "השקת האתרים הינה חלק מהאסטרטגיה של Neto לשמור ולשפר את הקשר עם לקוחותיה בכל אמצעי המדיה הקיימים. אתרי המותגים יתנו מענה לביקוש הגובר למידע  בקרב קהל הלקוחות, המחפשים חידוש, גיוון והתמחות בתחום הקולינארי  הביתי".

 

האתרים פותו ע"י חברת D-SAY interactive  בטכנולוגיה  המשלבת סרטונים  ומתוכננים דרכם יוכלו הצרכנים  להתעדכן בפעילויות החברה.

 

התכנים אותם ניתן למצוא באתרים בכל אחד מתחומי הפעילות של המותגים  כוללים:  מידע על המותג,  קטלוג מוצרים הכולל תמונות, מתכונים מיוחדים, טיפים,  מבצעים  חדשים , מגזין ובו כתבות  על המוצרים וכן סרטונים צבעוניים המייחדים את המותגים השונים.

 

המוטיבים עליהם הושם דגש באתר כוללים: ייחודיות ומומחיות המותג במתן מגוון רחב של פתרונות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד