הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ערוץ קניות חדש, ראשון מסוגו בישראל: קניון VOD

20/08/2007 11:30

לזירת הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל מצטרף בימים אלה שחקן חדש: קניון VOD. זהו ערוץ קניות לצפייה על-פי דרישה הנגיש ללקוחות שירות  ה-VOD של מנויי חברת  HOT

 

הערוץ הוא ספרייה עם  מגוון רחב של סרטונים הממחישים לצופה שירותים ומוצרים המוצעים למכירה. לעומת ערוצי קניות אחרים, שבהם המוצרים מוצעים ברצף אקראי והצופה שמתעניין במוצר מסוים לא יכול לדעת אם ומתי הוא יוצע  - בקניון VOD השליטה בשידור ניתנת למעשה לצופה: הוא נהנה מחופש מוחלט בבחירת המוצרים שבסרטוניהם הוא רוצה לצפות ובעיתוי הצפייה, תוך ניצול מקסימלי של יכולת HOT V.O.D.

 

מחברת HOT נמסר הבוקר כי הסרטונים הם באורך של עד חמש דקות. הצופה יכול בכל רגע נתון לעצור את השידור או להריץ את הסרטון קדימה או אחורה. בהתאם לתקנות ערוצי הקניות של מועצת חברות הכבלים והלוויין, לאורך כל שידור הסרטון מופיעות על המסך כתוביות עם המחיר ומספר הטלפון להזמנת השירות/המוצר.

 

במסגרת ההתקשרות עימם מתחייב הערוץ לשדר את הסרטונים במשך חודש שלם. למפרסמים המעוניינים בכך ניתנים גם שירותי הפקת סרטונים בתשלום. עם המפרסמים שכבר חתמו על הסכמי התקשרות נמנות רשתות בתי המלון הולידיי אין, קראון פלאזה ושרתון,  חברת קשרי תעופה וחברת הנדל"ן שיכון עובדים. בימים אלה מקיימת הנהלת הערוץ משא ומתן מתקדם לפרסום ולהפקת סרטונים עם כמה חברות במגוון תחומים: צרכנות, תרבות, פנאי ועוד.

 

את הזיכיון להפעלת הערוץ קיבלה חברת "לוח וידאו", הנמצאת בבעלותם של כמה אנשים עסקים ישראלים  בראשם עומד ניר מרקוביץ', בעל חברת "פוזישן מדיה", המשמש גם כמנכ"ל הערוץ.

 

מרקוביץ': "קניון  VOD פותח עידן חדש בתחום ה-infomercial – טלוויזיה המשלבת מסחר ומידע שזמינים לצופה 7 ימים בשבוע,  24 שעות ביממה, בזכות טכנולוגיית ה- VOD. מבחינת הצרכן, הערוץ מאפשר לו לקבל מידע מקיף על המוצר או השירות שהוא שוקל לרכוש ומספק לו חוויית צפייה המשמרת את כל יתרונות הצפייה בווידיאו. המפרסם נהנה מפרסום אפקטיבי בפני קהל שצופה בסרטים מתוך בחירה, ולא בפני קהל אדיש או שבוי כמו בערוצים המסחריים.

"אנו משוכנעים שתוך זמן קצר יהפוך הערוץ לפלטפורמת מועדפת בקרב גורמים שמעוניינים לספק לצרכן מידע צרכני נגיש בכל עת".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד