הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"אם תינוקות היו גולשים באינטרנט" - עלה קמפיין האינטרנט של סימילאק באמצעות אידיאולוג'יק

21/08/2007 10:40

חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק העלתה הבוקר את קמפיין האינטרנט לקו המוצרים החדש "סימילאק advance". קמפיין האינטרנט הוא חלק ממערך שיווק שעלותו הכוללת היא כ-13 מליון ₪ (מחירי מחירון) הכולל גם פרסום בטלוויזיה ובאמצעות דיוור.

 

מאידיאולוג'יק נמסר כי הפרסום מופיע באתרים ופורטלים מובילים כמו ynet  , msn, ותפוז כשהקלקה על הבאנר פותחת עמוד מקביל לכל אתר כפי שהיה נראה לו יועד לתינוקות. בעמוד החדש יופיעו ידיעות שיעניינו תינוקות – צעצועים עגלות ומוצצים וכמובן מידע לגבי מוצרי סימילאק advance.

 

לדברי ליאור שלום, הסופרוויזר באידיאולוג'יק, הקמפיין עובד על הקישור בין מוצר מתקדם לתינוקות מתקדמים "ולכן השאלה הנשאלת היא אם תינוקות היו גולשים באינטרנט כיצד היה נראה עמוד הבית שלהם".

 

תקציבאי: דודי ישראלי.

מנהל הקריאטיב: אלעד סטפנסקי.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד