הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לראשונה: קמפיין פרסום סלולרי לדוריטוס באמצעות משרד הפרסום הסלולרי mobi

9/10/2007 11:00

שטראוס יוצאת בקמפיין פרסום סלולרי רחב היקף לחטיף דוריטוס. משרד הפרסום הסלולרי mobi ינהל את הקמפיין שהיקפו 200 אלף ₪ ושיעלה בתחילת אוקטובר, כחלק מקמפיין עולמי, אותו מובילה להקת Black Eyed Peas. הקמפיין יעלה בפורטל הסלולרי של סלקום, באינטרנט ובנקודות המכירה.

 

משטראוס נמסר כי לקראת הקמפיין הוקם אתר אינטרנט סלולרי ראשון מסוגו, בו ניתן להוריד בחינם תכנים סלולריים, רקעים, רינגטונים ועוד. בנוסף, יושק משחק סלולרי אינטראקטיבי יומי, במסגרתו יוגרלו בשלושת השבועות הראשונים מכשירי IPOD NANO 8 ג'יגה.

 

פרי לוי, מנהלת תחום אינטראקטיב בשטראוס מסרה היום כי "חברת שטראוס מובילה תמיד פעילויות חדשניות עם קהל הצרכנים שלנו. בחרנו במותג דוריטוס, לאור הצלחת הקמפיין העולמי שלו, להיות המותג המפרסם הראשון בסלולר".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד