הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

AXE יוצא בפעילות נוספת תחת הקונספט GOT A GIRLFRIEND!

10/10/2007 13:10

המותג  AXE מבית יוניליוור, יוצא בפעילות המשך לפעילות הקיץ האחרונה תחת קונספט GOT A GIRLFRIEND!. במסגרת פעילות זו, שתיערך באתר AXE, יוזמנו הבחורים ש"הצליחו להשיג לעצמם חברה" במהלך הקיץ, בזכות AXE כמובן, להצטלם איתה ולהציג את התמונה המשותפת באתר בפני שאר הגולשים ולשיפוטם.  

 

מהחברה נמסר הבוקר כי "פעילות הקיץ של המותג הגיעה לסיומה עם מאות סרטים ברוח המותג אשר נשלחו על ידי הגולשים, מאות אלפי כניסות לאתר המותג ושני זוכים מאושרים."

 

הפעילות כללה קמפיין פרסום תחת הכותרת GET A GIRLFRIEND! אשר שם במרכז את הגברבר הצעיר, המשועמם במיוחד ובעל התחביבים המוזרים, ומעודד אותו לצאת, ליצור אינטראקציה (באמצעות AXE  כמובן) ולהשיג חברה.

 

ברוח הקמפיין, הוקם אתר אינטרנט (www.axeeffect.co.il), באמצעות חברת האינטראקטיב redhead, שעודד את הגולשים לצלם סרטים ולהגיב על סרטי וידאו ביתיים ברוח GET A GIRLFRIEND. במהלך תקופת הפעילות הועלו לאתר עשרות סרטים ומספר הכניסות לאתר הגיע ללמעלה מ- 250 אלף.

 

במקביל ערך המותג פעילות במסגרת התכנית "כשרון או כשלון" מבית "קשת" אשר שודרה בערוץ 2, בפינה מיוחדת בה הוזמנו הצופים לשלוח סרטים לאתר ברוח AXE ותחת הקונספט GET A GIRLFRIEND. לאתר הפינה, נשלחו כ- 80 סרטים ומספר הגולשים הגיע לעשרות אלפים.

 

פעילות GOT A GIRLFRIEND! תמשך כשלושה שבועות.

 

רותי סלמון-גולדברג , מנהלת השיווק של תחום הטיפוח ביוניליוור ישראל: "מותג AXE הינו מותג שובר מוסכמות, טיזרי וממזרי במהותו אשר אינו לוקח את עצמו ברצינות תהומית. ההומור העצמי של  AXE   בא לידי ביטוי בסוג מודל הגבריות שמציג בחורים שנראים כמו השכן ממול במקרה הטוב, ו"חנונים" במקרה הפחות טוב, וכנגד כל הסיכויים, אפילו הם, בזכות AXE  מושכים את כל הבחורות הכי שוות. הבחירה בגברים אלו מעצימה את המשמעות של ה"אקס אפקט".

 

עוד הוסיפה סלמון-גולדברג "בחרנו הקיץ להמשיך של המפגש (engagement) עם קהל המטרה באמצעות האינטרנט ופעילות הקד"מ שכללה סיירת של "שוטרות צבאיות" שהסתובבה באזורי ריכוז של חיילים וצעירים ויצרה הדים חזקים. בזכות המפגשים המפתיעים, היצירתיים והמחוברים כל כך לעולם התוכן של קהל המטרה, מצליח המותג להגביר את עוצמתו של אותו "אקס אפקט" פעם אחר פעם".

 

AXE הינו המותג הנמכר ביותר בעולם בקטגוריית הדאודורנטים לגברים. בישראל הינו מותג שני בתחום הדאודורנטים לגברים עם נתח שוק של  20% (נילסן 08/07) ומותג מס' 3 בקטגוריית הדאודורנטים בכלל. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד