הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המותג ספרייט עולה בקמפיין אינטרנט חדשני באפליקציית וידאו אינטראקטיבי בהשקעה של כ-500,000 ש"ח

17/04/2005

החברה המרכזית לייצור משקאות קליםממשיכה למנף את המהלך השיווקי למותג ספרייט, המבוסס על מיצוב חדש שנבנה למותג במהלך השנה האחרונה, והחל מהיום יחל ספרייט בפעילות אינטרנט חדשנית וייחודית שטרם נראתה בישראל.

 

קמפיין האינטרנט, למותג ספרייט, בהשקעה של כ-500,000 ₪, באמצעות חברת האינטראקטיב אידואולוג'יק מקבוצת פובליסיס ,הינו חלק מהמיצוב החדש של ספרייט שהושק בראשית חודש אפריל ומתמקד בשני מסרים מרכזיים של המותג: פריצת דרך ואלמנט הרעננות.  הדוגמנית ויקה פינקלשטיין, שתייצג את ישראל בתחרות היופי היוקרתית מיס הוואי טרופיק, נבחרה להוביל את קמפיין האינטרנט של ספרייט.

 

בקמפיין, שיעלה באתרי האינטרנט המובילים,  מוצג סרטון וידאו בו מופיעים בחור ובחורה על שפת הבריכה וגולשי האינטרנט יכולים להורות להם לבצע מגוון פעולות המתבצעות עלי ידי השחקנים בו זמנית .

 

יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג ספרייט: "אנו שמחים לשדרג  באופן חדשני את האיכויות של האינטרנט כמדיה אינטראקטיבית. אין ספק, כי מדובר באחת ההפקות המורכבות והיוקרתיות שנעשו בישראל עבור פלטפורמת האינטרנט  המתחברת באופן ישיר לסלוגן "The Sprite way " של המותג ספרייט".

 

הפקת הקמפיין כללה צילומים של מאות סצנות במטרה לחזות את מבוקשם של הגולשים,כולל סצנות מפתיעות ביותר. הצילומים התקיימו בבריכה (באחת השכונות הצפוניות של תל אביב) ונמשכו כ-10 ימים. בהפקה המיוחדת נטלו חלק עשרות שחקנים וניצבים.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד