הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

boutique cassidi בקמפיין אינטראקטיבי ראשון

5/11/2007 15:30

רשת האופנה "קסידי בוטיק" מעלה קמפיין אינטראקטיבי חדש, בו מוזמנות הגולשות להשתתף במשחק משימות וירטואלי , לפרוץ כספת ולקטוף פרסים יקרי ערך.

 

הקמפיין באמצעות פרסום פרנקו, מלווה בבאנרים דינמיים באתרי האינטרנט וואלה ו Ynet-

המפנים את הגולשים למשחק וירטואלי חדש ב"מיני סייט" מיוחד שנבנה לשם כך.

 

קמפיין אינטרנטי זה הינו נסיון ראשון של חברת "קסידי" בפעילות אינטראקטיבית ולשם כך פנתה לחברת  Wise Media, המתמחה בפעילות שיווקית ברשת האינטרנט תוך שימוש בטכנולוגיות המשלבות Flash ו- SQL.  עיצוב אתר המשחק נעשה בהשראת קמפיין החורף הנוכחי, בו מובילה דמות אישה חזקה וסקסית, המהווה מקבילה נשית לג'יימס בונד.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד