הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ערוץ שיווקי: מותג הגלישה "וירוס" מבית הוניגמן משיק אתר אינטרנט חדש

26/04/2005

מותג הגלישה והנוער "וירוס" מקבוצת הוניגמן פותחת ערוץ שיווקי חדש ומשיקה אתר אינטרנט, המשמש לדברי החברה כאתר תוכן, המעביר חוויה ותוכן של ספורט אקסטרים. האתר שעוצב ותוכנן ע"י חברת "ארק אינטראקטיב", חברת בת של גלר נסיס, ישמש גם כפורטל המציע לגולשים מידע על ספורט האקסטרים. התוכן יסופק בשיתוף אתר אדרנלין המתמחה בתחום ספורט האקסטרים.

עוד ניתן למצוא באתר, קטלוג החברה, מועדון virus , המציע לכל גולש להירשם למועדון ולקבל מידע והזמנות לאירועי הספורט השונים. לרגל השקת האתר, וירוס יוצאת במבצע לבני הנוער שבסופו יזכו  את המשתתפים בגלשן.

 

מיכה הוניגמן, מבעלי "הוניגמן": "אנו מצפים בחודשים הראשונים לכ- 50,000 דפים נצפים. המותג וירוס הפונה לבני נוער הינו מותג אשר מעניק חוויה ותוכן לבני הנוער ולא רק אופנה ולכן בניית אתר הינו מהלך טבעי. אנו מאמינים בילדים ובנוער הישראלי ובשל אמונה זו אנו רוצים לתמוך ולטפח  את הספורטאים הצעירים."

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד