הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פרסום ראשון: Redhead פורשת מהמרוץ - לא תתמודד במכרז של יונילוור

29/11/2007 13:40

חברת Redhead אשר משמשת בשלוש שנים האחרונות כחברת האינטראקטיב של יונילוור החלה את הטיפול בחברה לפני כשלוש שנים  בתקציבים בהיקף נמוך, במשך השנים ולאור הצלחתם של קמפיינים הגודל נתח התקציב והוא עומד היום על כמיליון דולר. אמש הודיעה Redhead כי למרות כל זאת לא תיקח חלק  במכרז שפרסמה יונילוור.

 

גיא פורה מנכ"ל Redhead  אמר ל-Allmarketing  כי "שהתחלנו את פעילותנו לפני שלוש שנים כמעט ולא הייתה פעילות אינטרנטית למותגי יונלוור השונים והתייחסות לאינטרנט הייתה כאל מדיה זניחה. במשך שנות הפעילות המשותפת שלנו, ולאור ההצלחות בקמפיינים (זכייה באפי גם על דאב וגם על אקס), והמהפכות שעשנו יחד הוגדל נתח התקציב שהופנה לפעילות האינטרנט מידי שנה .התחלנו עם תקציב מאוד קטן, ועם ההצלחות גדל התקציב והוא עומד על כמיליון דולר והיום הוא שני רק לטלוויזיה. "לצערי בתנאים שנוצרו החלטנו להיפרד ולא לקחת חלק במכרז. הפעילות המשותפת הייתה חוויה, זה מדהים לעבור תהליך כזה עם לקוח ,יחד עשינו קמפיינים שזכו לא רק לפרסים אלא קמפיינים שיצרו דברים חדשים, אנו מאחלים ליונילוור בהצלחה ושלא יפסקו להאמין ולהשקיע באינטרנט."

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד