הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

משרד האינטראקטיב נקסט אין עולה היום בארבעה קמפיינים חדשים לקסטרו, סופרפארם, MSD ו- UMI

2/12/2007 13:00

החברה מעלה קמפיין אינטרנט לחברת קסטרו, תחת הכותרת: "בוא לתפוס רגע תל אביבי". הקמפיין, בתקציב של כ-80 אלף דולר, עלה באתר וואלה. במסגרת הקמפיין מוקרן סרט על הבאנר והגולש, באמצעות מצלמה וירטואלית, יכול לכוון איזה תמונה הוא רוצה לצלם מהסרט ( כולל זום in ' out ). התמונה שהגולש בוחר נשמרת אוטומטית בתוך המיניסייט ולכל תמונה ניתן להוסיף מס' מילים.

 

כמו כן מעלה החברה קמפיין לחברת MSD שעיקרו: 'דרכים יצירתיות לפתרון התקרחות'. הקמפיין עלה באתרים : d-media , ספורט 5 ,one , גלובס, ynet, msn. תקציב הקמפיין כ-85 אלף דולר. בקמפיין הוידאו מופיע פרזנטור העומד מול מראה (= הגולש) בעל מפרצונים אשר מנסה בכוח לעשות תסרוקות עם מה שנשאר... הגולש יכול לבחור איזה סוג תסרוקת הפרזנטור יעשה – שביל בצד, וקצים וכד'. כל תסרוקת שהפרזנטור מנסה לעשות, גוררת אחריה תגובה של המראה, סטירה, שפיכת מים וכד'. הקמפיין מנסה בדרך הומוריסטית להציג את העובדה שאם כל הרצון הטוב – מה שיש זה מה שיש – ואם רוצים שלא לאבד יותר, יש רק תרופת מרשם אחת עם 90% הצלחה. 

 

בקמפיין עבור UMI לקידום רכבי אופל קורסה - C'MON! מבצעת נקסט-אין קמפיין בתקציב של כ-30 אלף דולר. הקמפיין הינו היתולי עם הדמויות של הרכב.

 

קמפיין נוסף שעולה היום על ידי נקסט אין הוא קמפיין לרשת סופר פארם לקידום כרטיס ה'לייף סטייל'. הקמפיין רץ באתרים: YNET , NRG, ובמסגרתו לקוחות לייף סטייל יכולים לזכות בשייט זוגי בקריביים. תקציב הקמפיין: 50 אלף דולר.

 

נקסט-אין מתמחה בפרסום אינטראקטיבי מתקדם. החברה הוקמה בשנת 2000 על ידי רן ברקו, המכהן כמנכ"ל, משה ראובני ואודי פרידן. החברה פועלת בחזית טכנולוגיית הפרסום והשיווק באינטרנט ומחזיקה במספר פטנטים על פיתוחים ייחודיים בתחום. בין לקוחותיה נמנים: חברת הסלולר פרטנר, שטראוס גרופ, סופר-פארם, קסטרו, ישרוטל ואחרים. ליצירת קשר עם החברה: info@next-in.com

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד