הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

השחקן החדש בפסיכומטרי - Smart! - יוצא בקמפיין אינטראקטיב באמצעות WEBIMAGE

4/12/2007 14:10

המרכז הפסיכומטרי Smart! מעלה קמפיין אינטראקטיב תחת הקונספט Smart!" משנה את חוקי הפסיכומטרי – בשבילך!" היקף ההשקעה בקמפיין כ- 400,000 ₪. הקמפיין יעלה השבוע באתרי האינטרנט המובילים באמצעות משרד האינטראקטיב WEBIMAGE.

מוטי חסין, מנכ"ל חברת WEBIMAGE: "הקמפיין החדש נועד להעלות את המודעות לכניסתו של שחקן מהותי חדש לתחום הפסיכומטרי, תחום אשר הצריך שינויים רבים בשל המחירים הגבוהים והלא מוצדקים של הקורסים המוצעים בשוק. Smart!מובילה את השינוי בעולם הפסיכומטרי: התלמיד מקבל את כמות המפגשים, הסימולציות, הבחינות ושעות הלימוד הגדולה ביותר בתחום ובמחיר הוגן". 

ערן שטיין, מנכ"ל משותף ב Smart!: "ציבור התלמידים כבר הבין שאנו המכון היחידי המהווה אלטרנטיבה שפויה בתחום הפסיכומטרי. הקמפיין האינטרנטי, המשולב גם ביח"צ, נועד לחבר אלינו את התלמידים במשימה לשנות את חוקי ענף הפסיכומטרי בישראל"

 

קרדיטים: סופרוויזר: מוטי חסין, מנהל לקוחות: רועי ימיני.

 

וואבאימג' הנה חברת אינטראקטיב בבעלותה המלאה של חברת פובליסיס. החברה הוקמה בשנת 1996 ובשנת 2001 שינתה כיוון לתחום האינטראקטיב עם קנייתה של פובליסיס. בין לקוחות החברה נמנות החברות: נטוויז'ן, ברק, מירס, דקסון, האוניברסיטה העברית, סמסונג ועוד.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד