הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

יותר אינטראקטיב בטלוויזיה: EMTV מדווחת על גידול של 50% בכמות הכניסות לפרסומות אינטראקטיביות

8/05/2005

"EMTV", המתמחה בפרסום אינטראקטיבי בטלוויזיה, מדווחת על הכפלת כמות המפרסמים ברבעון הראשון של השנה, הבוחרים בהוספת השידור האינטראקטיבי בקמפיינים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד.מהחברה נמסר כי גם בכמות כניסות הצופים לפרסומות האינטראקטיביות חל גידול משמעותי של 52 אחוזים, ביחס לתקופה המקבילה בשנה שעברה.

סמנכ"ל EMTV, שמעון כהן מסר כי, יותר מפרסמים מחפשים להוסיף מימד חוויתי ומעורבות צופים בפרסומות, המייצרים רמת זכירות גבוהה יותר למותג, חושפת את הצופה למסרים נוספים ומניעה לפעולה. באמצעות השידור האינטראקטיבי, מקבלים הצופים אפשרות לשהות במסכי המפרסם זמן ממושך, לצפות במסכי מידע נוספים וקטלוגים, להקיש נתונים אישיים ולקבל הצעות אישיות במגוון תחומים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד