הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המכון האקדמי טכנולוגי חולון פותח לראשונה ברשת- שבוע פתוח וירטואלי למתעניינים בלימודים

17/05/2005

המכון האקדמי טכנולוגי חולון, החליט השנה בנוסף לימים הפתוחים הנערכים בקמפוס להציע למועמדים אפשרות נוספת- שבוע פתוח וירטואלי. ממחקר שערך המכון ע"י מכון המחקר "טלסקר" עולה כי 23% מהנרשמים למכון האקדמי טכנולוגי חולון נרשמים ומתעניינים דרך האינטרנט. עלות ההשקעה בפיתוח ועיצוב האתר נאמד בכ-80 אלף ₪.

השבוע יתקיים בין התאריכים 26-18 למאי ויופעל באמצעות אתר אינטרנט מיוחד. לקראת השבוע יעלה קמפיין באתרי האינטרנט YNET ו-MSN, על מנת לעניין את קהל היעד לגלוש לאתר השבוע הפתוח ולהירשם לקבלת מידע אודות תכניות המכון.

עוד ניתן למצוא באתר השבוע הפתוח הוירטואלי, קטעי וידאו עם בוגרים ואנשי תעשייה כדוגמת אריה סקופ- נשיא מייקרוספט ישראל, איציק סיטון- מנכ"ל חברת אגי'לנט, מצגות על המכון ותכניות הלימודים, פורום פתוח לשאלות ותשובות עם היחידות לייעוץ והכוון לימודי, ראשי מחלקות, סטודנטים, סיפורי הצלחת בוגרי המכון, חלון הודעות מתחלף עם חדשות מהמכון ועוד. לראשונה ניתן למצוא סיור וירטואלי בקמפוס ובמעבדות הלימוד. במסגרת השבוע הפתוח יערך באתר חידון טרויה על המכון ושאלות לוגיקה נושא פרסים, שהמקום הראשון יזכה במלגת לימודים מלאה לשנה אחת במכון האקדמי טכנולוגי חולון (במידה ויתקבל ללימודים במכון).

 

פרופ' דוד מועלם מרון - נשיא המכון אקדמי טכנולוגי חולון: "המכון האקדמי טכנולוגי חולון משלב בתפיסת ההכשרה שלו את הסטודנטים את ערך החדשנות הטכנולוגית והקשר לתעשייה ובשל כך יערוך שבוע פתוח ווירטואלי שיעלה באינטרנט. בשבוע יוצגו תוכניות הלימודים ושיתוף הפעולה עם תעשיות ההיי-טק, אנו מצפים בשבוע הזה לכ- 10,000 גולשים."

 

לדבריו: "המכון האקדמי טכנולוגי מעוניין להציע לסטודנט הפוטנציאלי, נגישות ומענה לשאלותיו ורצונותיו אצלו בבית בזמנו החופשי ללא הגבלת זמן. השקת האתר מהווה  ערך מוסף עבור המכון ומבדלת אותו ממתחריו, וזאת כמו תמיד על ידי ראשוניות וחדשנות."

 

האתר עוצב ותוכנן ע"י חברת "G-spot", חברת פרסום אינטראקטיבית.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד