הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין 60-30-10 של טמבור - הזוכה הראשון בתחרות הקמפיינים האינטראקטיביים שטרודל הזהב 2005

17/05/2005

הנכסף. לשלב הגמר של התחרות הגיעו 10 קמפיינים מצויינים, בינהם הקמפיינים של מנטוס-אריזה חדשה ושל סלקום ווליום, אשר התחרו עם טמבור "ראש בראש" על המקום הראשון.שטרודל הזהב היא תחרות חודשית חדשה, אשר מתמקדת בקמפיינים אינטראקטיבים, ומתרחשת כולה (כולל הגשת מועמדויות וכל תהליך ההצבעה) בזירת האינטרנט.   על חבר השופטים של התחרות נמנים בכירי אנשי השיווק בארץ. התחרות כוללת רק קמפיינים שעלו בפועל ברשת.

אביטל יוגב, יועצת שיווק בכירה לאינטרנט, אשר יזמה את התחרות, מוסרת כי "הבחירה בקמפיין טמבור איננה מפתיעה. הקמפיין, המדגים את שיטת העיצוב החדשה של טמבור להתאמת צבעים, עושה שימוש מקורי ומיוחד במדיום האינטרנטי.
 
 לא תמיד זוכרים המפרסמים, שהאינטרנט הוא מדיום אינטראקטיבי. הקמפיין של טמבור מאפשר לגולש "לשחק" בגווני עיצוב שונים, ולקבל מושג טוב יותר על איך אמור להראות חדר מסוים לאחר הצביעה. וכך, לא רק שהגולש הופך לדמות חשובה ופעילה בקמפיין, אלא הוא גם מקבל כאן ערך מוסף - סיוע בעיצוב הבית. על כמה פרסומות אנו יכולים לומר שהן ממש תורמות לנו משהו שלא ידענו קודם?"  
 
נאוה בלט, העומדת בראש הועדה הממיינת של הקמפיינים, מספרת כי "עשרת המועמדים הסופיים נבחרו מבין כ-80 קמפיינים שונים שהתפרסמו באפריל ברחבי הרשת. תהליך הבחירה של עשרת המועמדים הסופיים היה מרתק. השיקולים העיקריים שעמדו לנגד עיננו היו מקוריות הקמפיין, הרלוונטיות שלו למותג ומידת העיניין שהוא מעורר בגולש".
 
 
 
בחודש מאי יוכנס לתחרות גורם חשוב נוסף - מסלול הצבעה הפתוח לקהל הרחב. גולשים יוכלו להביע את דעתם על הפרסומות אליהן הם נחשפים, להצביע נגד הקמפיינים המעצבנים במיוחד, ולהצדיע לקמפיינים שהשכילו "לעשות לנו את זה". ההצבעה לקמפיינים היא באתר התחרות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד