הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קרלסברג מהמרת על הבקבוק: משיקה בקבוק 330 מ"ל בהשקעה של כ-2 מיליון ₪

11/02/2008 10:40

מותג קרלסברג יוצא במהלך שבמסגרתו יושק בקבוק 330 מ"ל  מרהיב וחדשני  שיחליף את הבקבוק הקיים. במסגרת המהלך יעלה קמפיין   ב- T.V  אשר  הופק ע"י סאצי& סאצי לונדון המדגיש את העיצוב החדש של  הבקבוק ואת הייחודיות שלו.

 

השקת הבקבוק החדש ברשתות השיווק  תשלים את המהלך שהחל  ב- 2006 עם השקת הבקבוק בפאבים והברים. שינוי האריזות הוא חלק מתכנית כוללת של Carlsberg העולמית ליצירת זהות מותגית אחידה, עקבית וברורה בשווקים השונים בהם משווק המותג, אשר מתחילה במוצר עצמו. במסגרת זו, השוק הישראלי כולו יעבור לבקבוקי 330 מ"ל חדשים מתוך ידיעה כי זהו אלמנט חשוב נוסף אשר תומך במיצוב הפרימיום של המותג קרלסברג.

 

אמיר יפרח, סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה ישראל: "אנו בקרלסברג מחויבים תמיד לעדכניות ואיכות. מהלך זה, מעמיד אותנו בקדמת החדשנות בתחום בו אנו פועלים. בהשקת הבקבוק  לרשתות השיווק אנו משלימים את המהלך המוצלח בהכנסת הבקבוק לפאבים שהתחלנו ב- 2006 ".

 

 

מותג קרלסברג הינו אחד ממותגי הבירה המובילים בעולם ונמכר בלמעלה מ-140 מדינות בשנת 1992 החל השיווק של קרלסברג על-ידי מבשלות בירה ישראל בע"מ  והפצתה על-ידי החברה המרכזית לייצור משקאות בע"מ (קוקה-קולה ישראל).

ב-1995, עם הקמתה של המבשלת באשקלון, החל ייצור הבירה תחת זיכיון קרלסברג העולמית (דנמרק).

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד