הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת "אוטו דיפו" קיבלה את הזיכיון הבלעדי להפצה ולשיווק המותג UNIROYAL

13/09/2005

רשת אוטו דיפו מקבוצת ACE קיבלה את הזיכיון הבלעדי בישראל להפצה ולשיווק המותג האירופאי UNIROYAL (אונירויאל) שהיה אחד מהמותגים המובילים בישראל בשנות ה- 70.

 

צמיג אונירויאל הנו מותג ידוע מזה עשרות שנים המיוצר באירופה, הצמיג נחשב לאיכותי בעיקר בשל רמת הבטיחות הגבוהה שלו, בגלל המבנה ותרכובת-החומר הייחודית של הצמיג.  

 

מהרשת נמסר כי עבור הצרכן הישראלי לצמיגי UNIROYAL יש יתרון נוסף, והוא שהצמיג חסכוני בדלק עם בלאי נמוך.  הצמיג קל יותר מצמיגים אחרים ובעל מאפיינים מיוחדים בתרכובת ובמבנה הצמיג, הגורמים לשחיקה איטית ומקטינים את רמת החיכוך של הגלגל עם הכביש.

 

רשת אוטו דיפו תשווק בישראל את צמיגי המותג ב- 14 סניפי רשת אוטו דיפו  במגוון גדלים של צמיגים המתאימים לכל סוגי הרכבים הפרטיים.

 

לדבר יקי ודמני, מנכ"ל רשת אוטו דיפו: "כרשת המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים לרכב, אנו רואים חשיבות עליונה בשיווק צמיגים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר". לדבריו: "אוטו דיפו שנרתמה למאבק במלחמה בתאונות הדרכים, ומדרבנת את ציבור לקוחותיה להחליף את צמיגי הרכב בזמן, היות וצמיגים נחשב כאחד הגורמים המרכזיים בתאונות דרכים בישראל. 

 

עוד מסר ודמני: כי הכוונה  עד סוף שנת 2006 למכור  למעלה מ- 100 אלף צמיגי  אונירויאל .

 

לרגל השקת המותג אונירוייאל  באוטו דיפו תצא הרשת במסע פרסום באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי בתקציב של כ- 500 אלף ש"ח . את הקמפיין מוביל נהג המרוצים, האלוף של מרוצי פורמולה 1, אלן פרוסט הממליץ על UNIROYAL הצמיג האיכותי והבטיחותי מאירופה. הקמפיין כולל מודעות בעיתונות, שילוט בנקודות המכירה, פלריים ומסע קד"מ רחב ב- 14 סניפי הרשת.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד