הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

למה מצטרפים למועדון לקוחות?

21/10/2012
למה מצטרפים למועדון לקוחות? (הגדל)

 סקר שנערך בחודש ספטמבר על ידי מועדון הלקוחות PowerCard באמצעות חושף את מידת שביעות הרצון ואת ההעדפות בקרב צרכנים החברים במועדון לקוחות.

 

  • 72% הכריזו שיבחרו להצטרך למועדון לקוחות במידה ויהנו מהנחות ב: רשתות מזון, ביגוד ודלק אשר מתוכם 59% מהנשים דיווחו שהפרמטר המשפיע לבחירת מועדון לקוחות הוא מבצעים על ביגוד והלבשה.
  • 69% השיבו שהתנאי החשוב ביותר להצטרפות למועדון לקוחות הוא מבצעים והנחות אטרקטיביים ול- 49% חשוב ההחזר הכספי (cash back).
  • 60% מחזיקים ברשותם בין 2-4 כרטיסי מועדון שונים.
  • 55% מעדיפים כרטיס מועדון משולב עם כרטיס אשראי.
  • 70% מביעים שביעות רצון מההשתתפות במועדון לקוחות וימליצו לבני משפחה וחברים להצטרף.
  • 60% מקבלים החזר כספי עד 100 ₪ בחודש ו 39% מקבלים החזר כספי עד 500 ₪ בחודש.

מאיה גדעוני, מנכ"לית מועדון הלקוחות PowerCard "אנו פועלים כל הזמן כדי לבחון את העדפות הלקוחות ולהציע את הדילים המשתלמים ביותר, לכן אנו עובדים עם מגוון רחב של בתי עסק ורשתות כדי לספק את רצון הלקוחות.  עליית המחירים ויוקר המחייה מחייב את כולנו להיות צרכנים נבונים יותר, והחברות במועדון לקוחות מציעה אפשרויות לחסכון אמיתי והחזרים כספיים."

 

PowerCard הינו מועדון לקוחות המונה מעל ל -120,000 לקוחות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד