הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מותג חדש בישראל: בירות של התאגיד הגרמני "ביטבורגר"

8/05/2013

חברת א.ג.ת.ד מהחברות המובילות בישראל לייבוא משקאות אלכוהוליים, נכנסת לשוק הבירה ותחל לייבא את מותגי הבירה של התאגיד הגרמני המוביל בגרמניה – "ביטבורגר", החולש על מחצית משוק הבירה בגרמניה

 

החברה תשקיע בהחדרת מותגי בירה "ביטבורגר" כ - 3 מיליון שקלים, מהלך שיכלול פעילויות קד"מ, שיווק ומיצוב.

סטאס פרבמן, מנהל השיווק של א.ג.ת.ד בע"מ: "החברה החליטה להרחיב את הפעילות ולהיכנס לתחום הבירה שנמצא בצמיחה מתמדת בישראל בשנים האחרונות. כצעד ראשון קיבלנו את זכויות השיווק וההפצה של מותגי תאגיד הבירה– "ביטבורגר" – ואנחנו מתכוונים לתפוס באמצעותו בתום השנה הראשונה לשיווקו, כ – 5% משוק הבירה בישראל".

·         תאגיד מבשלת ביטבורגר נוסד בשנת 1817 והינו התאגיד הפרטי הגדול בגרמניה, בבעלות משפחתית זה הדור השביעי

·         המבשלה הינה בעלת כושר ייצור של 7.4 מיליון הקטוליטר בשנה (1 הקטוליטר=100 ליטרים)

·         "ביטבורגר" מאגדת בתוכה מספר מותגים, מתוכם ישווקו בארץ בירה ביטבורגר, בירה ביטבורגר דרייב (ללא אלכוהול), בירה קוניג פילזר, בירת החיטה בנדיקטינר ובירה לאגר כהה קוסטריצר

·         בירות "ביטבורגר" הינן בירות פרימיום בעלות נתח שוק המזיגה הגדול ביותר בגרמניה

·         יותר מ-40,000 נקודות מזיגה בגרמניה ואספקת ייצוא לכ - 60 מדינות ב-5 היבשות ברחבי תבל

 

חברת א.ג.ת.ד תייבא ותפיץ בישראל 5 מותגים של מבשלת "ביטבורגר" הגרמנית: בירה ביטבורגר – בירת החבית הנמכרת ביותר בגרמניה, בירה ביטבורגר דרייב - בירה ללא אלכוהול, קוניג פילזנר – בירת "פרימיום לאגר", המותג הראשון של בירות הפרימיום בגרמניה, בירת החיטה בנדיקטינר – המיוצרת על-פי המתכון המקורי של הנזירים הבנדקטיים במבשלת "אטטל" ובירה כהה קוסטריצר – שהינה המובילה בקרב הבירות הכהות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד