הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שיתוף פעולה ראשון בין טבעול למיזם Meatless Monday של מיקי חיימוביץ'

27/05/2013

חברת טבעול, בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם יוזמת meatless Monday (יום שני ללא בשר), החליטה לקדם את מוצרי החברה בהנחה מיוחדת במהלך החודשים מאי ויוני. מטרת המבצע הינה הגברת המודעות לחשיבות הבריאותית והסביבתית שיש בהפחתת יום אכילת בשר פעם בשבוע באופן קבוע.

במסגרת שיתוף הפעולה, במהלך החודשים מאי-יוני תינתן הנחה של 25% למוצר אחד מהמגוון הרחב של מוצרי טבעול בכל שבוע למשך השבוע כולו בסניפי שופרסל ברחבי הארץ. בכל יום שלישי ישתנה המוצר עליו תינתן ההנחה. המבצעים יחולו על מוצרים מהסדרה הגלילית של השף ארז קומרובסקי, על שניצל ברוקולי שניצל מן הצומח, שניצל דק בטעם ביתי, חטיפי תפוח אדמה ברוטב פיצה, שניצל תרד בנוסח ים תיכוני ועוד.

לדברי ליאת קידר-פייגין, סמנכ"ל השיווק בטבעול, "אנחנו רואים במיזם Meatless Monday שותף טבעי לטבעול. טבעול מאז ומתמיד מספקת אלטרנטיבות מזינות וטעימות לצמחונים ולמפחיתי הבשר. באמצעות שיתוף הפעולה הזה, נמשיך לסייע לצרכנים לחבק את הרעיון של יום אחד ללא בשר בבית".

לדברי מיקי חיימוביץ', יוזמת ומובילת הקמפיין: "תנועת Meatless Monday שנוסדה בארץ ב-2012 היא חלק מתנועה עולמית ששמה לה מטרה לצמצם את צריכת הבשר בעולם ובכך לתרום לסביבה ולבריאות. היום כבר ברור וידוע שלצריכת יתר של מזון מן החי יש היבטים בריאותיים וסביבתיים משמעותיים לעולם בו אנחנו חיים. התנועה מאמינה שיום אחד ללא בשר יעזור לכדור הארץ, לבריאותנו ולרווחת בעלי החיים. הרעיון הוא שגם צעד קטן יכול להביא לשינוי גדול ולכן כל פעולה שיכולה לסייע לאנשים לבצע את ההחלטה לקחת חלק בקמפיין ולהחליט להימנע מצריכת מזון מן החי בימי שני מסייעת לנו".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד