הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אתר מפיק נמכר לבעלים של קבוצת שקוף דיגיטל

5/08/2013

אתר 'מפיק ', שהוקם על ידי בועז שיינהרץ ובני מלמד בשנת 2005 וצבר לאורך השנים מוניטין רב כתחנת עבודה מלאה לתחום האירועים, מחליף בעלות. האתר, שעד כה היה בבעלות חברת 'ב.ב. יזמות מדיה בע"מ ' נמכר לחברת 'שקוף דיגיטל בע"מ ' בהנהלת שרון קרן .

קבוצת שקוף דיגיטל בע"מ מחזיקה בבעלותה אתר נוסף -  ligdol.co.il  האתר המוביל בתחום תרבות הפנאי למשפחות. את השיווק והמכירות באתר "מפיק" ינהל סמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי - יובל אלמוזנינו.

הלקוחות השונים של האתר ימשיכו ליהנות משירותי האתר ומפיתוחים רבים עליהם שוקדת ההנהלה החדשה בימים אלו, אחד מהם הינו מערכת 'מסקיו ', המאפשרת לכל מפרסם לקבל מספר טלפון ייחודי, הניתן למעקב, כך שהמפרסם יוכל למדוד את האפקטיביות של הפרסום בצורה יעילה יותר. בנוסף יושם דגש על חווית הגלישה של הצרכנים וגידול משמעותי ביצירת תוכן מקורי באתר.

במסגרת העסקה נמכרה לחברת 'שקוף דיגיטל בע"מ' גם 'שואוריל '- התערוכה והכנס המרכזיים של ענף האירועים, אשר נמצאים בבעלות מלאה של אתר 'מפיק'. התערוכה מתקיימת אחת לשנה במרכז הירידים בת"א כבר מעל לעשור ותתקיים שוב בתחילת שנת 2014. תערוכת 'שואוריל' מושכת אליה כל שנה כחמשת אלפים מבקרים וכמאה מציגים מהענף.

מנכ"ל 'מפיק' היוצא, בני מלמד, מסר למדור כי "לפני שמונה שנים הקמנו, בועז ואני, את אתר 'מפיק' בדירה קטנה. עם השנים, תחת ניהולנו, האתר גדל והגיע למימדים של האתר הגדול ביותר בתחום. לאחר 15 שנה בענף הדינמי והמרתק הזה, בחרנו לצאת לדרך חדשה, כאשר אנו מפקידים את ניהול האתר בידיהם האמונות והמנוסות של 'שקוף דיגיטל' שיידעו להצעיד את האתר קדימה, לשמר ואף להגדיל את מעמדו ותפקידו המיוחד בענף".

 שרון קרן מנכ"ל הקבוצה: "לאחר ניסיון של מעל 6 שנים בתחום הדיגיטל ומעל 14 שנים בפעילות מסחרית עם אלפי עסקים בתחומי המסעדות, האירועים ועוד', הקבוצה שאני עומד בראשה השלימה את רכישת האתרים Mefik.co.il ו - ligdol.co.il .

בצד הלקוחות/שותפים, אנו מביטים על היחסים שלנו מול לקוחתנו כשותפות ארוכת טווח בה נייצר להם שקיפות מלאה בכל השקעה שלהם במוצרים שלנו, הכנסת מוצר המסקיו היא סנונית ראשונה לתפיסה זו.

נבנה להם מוצרים ופלטפורמות בעלי תועלת גבוהה והחזר השקעה מיטבי, נדאג לגידול במודעות למותגים שלנו, בשיווק האתרים ובהגדלה משמעותית של כמות הצרכנים המעוניינים בשירותיהם".

יובל אלמוזנינו סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי: "אנו רואים בקהל הלקוחות שלנו שותפים לדרך. בתפיסה זאת נעניק להם כלי מדידה למען שקיפות במדידת ההשקעה אל מול התועלת וכן נשתף אותם במהלכים שנבנה קדימה.

בשירות בשוטף ובמענה, נתייחס אליהם כפי שאנחנו מצפים ורוצים שיתייחסו אלינו כלקוחות". 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד