הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

15 מיליון ש"ח יושקעו בחידוש הקניון הגדול בפתח תקוה

8/10/2013


הקניון הגדול פ"ת, הנמצא בבעלות קניוני עופר מקבוצת מליסרון, יתחיל בימים הקרובים מהלך אסטרטגי לחידוש ושדרוג הקניון,  בהשקעה של למעלה מ 15 מיליון ₪.

המהלך יכלול בין היתר: שדרוג השטחים המסחריים, שיפוץ והחלפת הריצוף בשתי   הקומות הוותיקות, חידוש מתחם האוכל ושיפוץ כללי ב-8 אולמות הקולנוע לטובת שיפור הנראות וחווית הבילוי והקניות.

במסגרת המהלך יערוך הקניון שינוי בתמהיל החנויות, בין היתר  בכניסתן של  רשתות ומותגים מובילים, כמו:  רשת האופנה האמריקאית גאפ, שפתחה בימים אלה  סניף דגל  על שטח של כ – 800  מ"ר, פתיחת מסעדת רוזה הירושלמית עם  סניף המשתרע על שטח של 200 מ"ר, רשת דן קסידי שתפתח סניף על שטח של 50 מ"ר, רשת הילדים החדשה צ'ילדרן פלייס שתפתח סניף על שטח של 300 מ"ר.  

 

 כמו כן 8 אולמות הקולנוע שבקניון שמופעלים ע"י קולנוע רב- חן, יעברו להיות מופעלים ע"י חברת גלובוס גרופ ויעברו שיפוץ כללי מהיסוד שיכלול: החלפת כורסאות הישיבה, החלפת השטיחים, צביעה, שיפוץ בתי השימוש והלובי.

הקניון הגדול בפ"ת הוקם בשנת 1999 ונחשב לאחד מהקניונים הגדולים והמובילים בישראל. שטחו משתרע על כ-  80,000 מ"ר וכולל 3 קומות מסחר ו 6 קומות חנייה. לפני כשנתיים נפתחה בקניון קומת המותגים הגדולה בישראל,  בהשקעה כוללת של 120 מיליון ₪ והיא מאגדת מגוון רחב של מותגים בינלאומיים מובילים,  לצד מותגים מקומיים  מובילים. בניהם: H&M, פול אנד בר,  ברשקה, זארה, אמריקן איגל, סליו, טימברלנד,   Top shop, Mac, Payless,  אדידס, ALDO ,ורטהיימר ספורט, לורד קיטש, בא מאהבה ועוד. לאחרונה הודיעה קבוצת מליסרון שתקים מעל הקניון מלון שישתרע על 5 קומות, בהשקעה של 100 מיליון ש"ח.

לדברי משה רוזנבלום, מנכ"ל קבוצת קניוני מליסרון: "הקניון הגדול עומד בצפיות של המבקרים בו ורושם גידולים מרשמים ביותר   מאז פתיחת הקומה השלישית. לאור ההצלחה אנו נמשיך להשקיעה ולהרחיב את הפעילות של הקניון הגדול בפ"ת הנחשב לאחד  מהקניונים המובילים בקבוצה".

לדברי ניר ברקן מנכ"ל הקניון הגדול בפ"ת: "הרחבת הקניון בשנת 2011 סייע לשמור על מעמדו כאחד הקניונים המובילים בישראל ומאז נתפס כמוקד משיכה אזורי וכסמן למתחמי הקניות הגדולים במרכז הארץ.  חידוש ושיפוץ הקניון הינו מהלך אסטרטגי הנועד  להמשיך לטפח ולהתחדש גם בנראות, בחוויה וגם עם תמהיל של מותגים מובילים".

לדבריו: "מאז פתיחת הקומה השלישית בקניון הגדלנו באופן משמעותי את מספר המבקרים הנאמד בכ 30% וכולל גם מבקרים המגיעים מתל-אביב, רמת השרון, קריית אונו והסביבה וכן נרשמה עלייה משמעותית בפדיונות". 

עוד מסר ברקן: "אנו נמשיך לחזק את הפעילות בתחום האופנה, המזון והבילוי בקניון, במטרה להמשיך להיות מובילים ומוקד משיכה אזורי".

עבודות חידוש ושיפוץ הקניון יסתיימו באפריל 2014.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד