הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פילסברי נכנסת לשוק הפיצות הקפואות

8/12/2013
פילסברי נכנסת לשוק הפיצות הקפואות (הגדל)

ג'נרל מילס ישראל, חושפת את אחד ממהלכיה האסטרטגיים המשמעותיים, עם כניסתה לשוק הפיצות הקפואות והשקת פילסברי PIZZA   סדרת פיצות איכות עשירות בגבינה ואפויות בתנור לבנים על פי המסורת האיטלקית.

סדרת הפיצות החדשה של פילסברי מציגה לראשונה בישראל, פיצות משפחתיות קפואות המוכנות על פי מסורת איטלקית אותנטית ומציבות רף איכות וטעם גבוה ביותר למוצרים הקיימים בשוק.

 

פילסברי PIZZA אפויה בתנור לבנים ומשלבת את הרכיבים האיכותיים והטעימים ביותר, ידע מסורתי וטכנולוגיה מודרנית. בצק שתופח שעות, שמן זית איכותי, אורגנו ובזילקום טריים וכמובן מעל הכל שכבה עשירה של 100% גבינת מוצרלה וצ'דר בשלה המעניקים לפיצה טעם וארומה מושלמים כמו בפיצרייה איטלקית אמיתית. כמות הגבינה בפיצה גבוהה בכ-30-50% מכמות הגבינה במוצרים המתחרים הקיימים בשוק.

 

בשלב הראשון מוצע המוצר בשני טעמים- מרגריטה עשירה בגבינות ורוטב עגבניות ומרגריטה עשירה בגבינות, רוטב עגבניות ובתוספת זיתים.

 

על פיתוח פילסברי PIZZA, עמלו במשך למעלה משנה צוות מנהלים מהחברה, שפים ויצרנים בלמידה והיכרות מעמיקה עם השוק, וכל זאת בשיתוף פעולה עם צוות המומחים של יצרן עולמי מוביל באירופה, שם מיוצר המוצר תחת בקרת איכות הדוקה של ג'נרל מילס ישראל וג'נרל מילס העולמית.

 

ע"פ תוצאות מחקר מכון שילוב (מרץ 13), 87% מבתי האב בארץ צורכים פיצה בבית. עוד עולה כי בקרב צרכני פיצות קפואות ובהשוואה למתחרה העיקרי בשוק,85%  מהמשתתפים ציינו כי הקונספט של פילסברי PIZZA, "פיצה אפויה בתנור לבנים ועשירה בגבינה", אטרקטיבי ו 64% העידו כי יעדיפו את הפיצה של פילסברי על פני מה  שאוכלים בדרך כלל.

על פי הערכות ג'נרל מילס ישראל, שוק הפיצות בישראל המתחלק בין פיצות טריות ופיצות קפואות, מגלגל כ-570 מיליוני ש"ח בשנה. קטגוריית הפיצות הקפואות מגלגלת כ-120 מיליון ₪ בשנה וסגמנט הפיצות המשפחתיות מהווה כ- 58%.

 

ג'נרל מילס זיהתה הזדמנות בתחום הפיצות והבינה כי בזכות הידע הטכנולוגי העומד לרשותה, השימוש בחומרי גלם איכותיים ותהליכי הייצור הטכנולוגיים המתקדמים, היא יכולה להציע לצרכן פיצה איכותית, טעימה ומפנקת.

טרם הכניסה לשוק הפיצות הקפואות בארץ, כלל המהלך האסטרטגי, בין היתר מחקרים שנערכו על ידי חברת "New Sense". מחקרים אלו הבהירו כי הצרכן בכל הקשור לפיצות קפואות מבקש לקבל מוצר טעים ואיכותי, עם דגש על פריכות הבצק וכמות עשירה של הגבינה.

על פי מבחן הטעימה נמצא כי באופן מובהק העדיפו 82% מהמשתתפים את השחקן החדש- פילסברי PIZZA על פני המתחרים בזכות הבצק הפריך, היותו עשיר בגבינה, ואטרקטיביות המרקם הכללי של הפיצה.

 

דני נגל, מנכ"ל ובעלים של ג'נרל מילס ישראל מוסר: "כניסתה של ג'נרל מילס ישראל לתחום הפיצות הקפואות, נולדה בעקבות זיהוי הפוטנציאל בשוק לצד ההבנה כי הצרכן מחפש כיום להכניס את המוצר האיכותי והטעים לביתו. נכנסנו לקטגוריה זו כדי להיות בה לאורך זמן שחקן משמעותי".

 

עם השקת פילסברי PIZZA נחשפת לראשונה גם הפעילות החדשה של ג'נרל מילס ישראל, בניהולו של יעקב יערי, ששימש בעבר כמנכ"ל מעדנות. על צוות ההקמה של הפעילות נמנים אנשי מקצוע בעלי היכרות מעמיקה עם שוק הפיצות בישראל. עוד בצוות רות קלויזנר, מנהלת השיווק של ג'נרל מילס.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד