הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת PRICER זוכה בפרס חדשנות קמעונאית בתערוכת יורושופ

25/02/2014

קבוצת הדיה, החברה המובילה בישראל לפרסום ומיתוג נקודות מכירה, ביקרה בתערוכת יורושופ (Euroshop) המציגה את כל החידושים, ההמצאות והאפשרויות בתחום הסחר הקמעונאי והתערוכות. בתערוכה שנערכה בדיסלדורף שבגרמניה השתתפו 109,000 מבקרים מ-110 מדינות העוסקים במכלול התחומים הקשורים לתחום: קמעונאים, יצרנים, מעצבים ומפרסמים, כדי לראות מה התחדש ולנסות לזהות את "הדבר הבא" וכדי להתעדכן בכל ההתפתחויות האחרונות בתחום.

במסגרת התערוכה חולקו פרסים לחברות מצטיינות, ביניהן חברת PRICER. החברה זכתה במקום הראשון בפרס היוקרתי Reta Europ על חדשנות טכנולוגית קמעונאית עבור שילוב תגי המחיר של PRICER בכל רשת Media Market , ויצירת מוצר פורץ דרך עבור הרשתות הקמעונאיות ועבור הקונה בחנות. המוצר של PRICER סורק בכל זמן נתון את מחירי המוצרים שבחנות ויוצר השוואה בין המחירים שבחנות לחנות האינטרנטית. כך נוצרת רמת מחירים תחרותיים שלא הייתה קיימת עד כה.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד