הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

iStudent מפרסם תוצאות סקר סטודנטים

6/01/2015
iStudent מפרסם תוצאות סקר סטודנטים

בימים אלו הושק באופן רשמי מועדון צרכנות דיגיטלי לסטודנטים, istudent, המבוסס על אפליקציה. פיילוט המועדון שהחל לפני כחודשיים הביא להורדת אפליקציה מצד  80,000 סטודנטים.

 

לדברי משה רדמן, מנכ"ל ומבעלי istudent: "מועדון istudent חסך לסטודנטים החברים בו כ- 5 מיליון ₪, בתוך חודשיים בלבד, הן בהטבות והן במתנות. החברים מימשו מעל ל- 150,000 הטבות שונות במגוון החברות השותפות במועדון ועמודי ההטבות באפליקציה הגיעו לחשיפה של למעלה מ – 500,000 צפיות". בישראל חיים למעלה מ - 310,000 סטודנטים, כאשר היקף ההוצאה השנתי של סטודנטים בישראל הוא 10-11 מיליארד ₪ בשנה.

 

מסקר בנושא הרגלי צריכה שערך מועדון istudent בקרב 16,300 סטודנטים מכל רחבי הארץ עולה כי:

 

·       פלטפורמת הפרסום המשפיעה ביותר לקניות היא המלצה מחברים ופרסום בפייסבוק.

 

·       סטודנט משתמש בטלפון בממוצע ביום-  211 דק' (  3 שעות ו 31 דק').

 

·       אופן תשלום ההוצאות החודשי של סטודנט בממוצע: 60% כרטיס אשראי, 30% מזומן , 10% כרטיס אשראי של ההורים. (השאלה לא כללה הוצאות של שכר דירה, שכר לימוד וכדומה).

 

·       ההוצאות השנתיות הממוצעות של סטודנט על הנעלה והלבשה:  3,201 ₪  לשנה.

          רשת הביגוד המובילה בה קונים הסטודנטים היא קבוצת פוקס ואחריה    קסטרו.

 

·       סטודנט מוציא בממוצע 578 ₪  בחודש על בתי קפה ומזון מהיר.

          בתחום ההמבורגרים רשת BBB ורשת בורגרים הן המובילות.

          בתחום האסייתי/יפני הרשת המובילה בקרב הסטודנטים היא ג'פניקה.

          בתחום הפיצות הרשתות המובילות הן פיצה האט ודומינוס.

 

·       סטודנט מוציא בממוצע 232 ₪  בחודש על ברים/פאבים.

                                               

·       בתחום בתי הקולנוע זכו: סינמה סיטי ויס פלנט, כבתי הקולנוע הנגישים ביותר לסטודנטים.

 

·       הבימה הוא התאטרון המעניין והמוצלח ביותר בקרב הסטודנטים.

 

·       50% מהסטודנטים מנויים ב- יס/הוט. ל- 50% אחרים יש ממירים אחרים.

          הוט מובילה בקרב הסטודנטים המחזיקים ממירים בביתם.

 

·          בנק לאומי ובנק הפועלים, נבחרו כבנקים המועדפים על הסטודנטים.  

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד