הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת המטבחים 79 מוותרת על אולם תצוגה

29/10/2015

מטבחי "79" הנה חברת מטבחים חדשנית המאפשרת הנאה ממטבח מעוצב ואיכותי, בחסכון של לפחות 30% ממחירו של מטבח זהה וכל זאת בליווי צמוד של מעצבים מומחים המגיעים עד לבית הלקוח. שיטת השיווק החדשנית של החברה מאפשרת לה לחסוך משמעותית בעלות המטבח בלי להתפשר על איכות החומרים ולגלגל את החיסכון אלינו, הצרכנים.


הרעיון העומד מאחורי החברה הוא ויתור על אולמות תצוגה יקרים. במקום זאת, מעצבי החברה מגיעים ישירות לבית הלקוח ומעצבים יחד את המטבחים באמצעות תכנת תלת-מימד מתקדמת ואמצעי המחשה. החברה פועלת בשלוש השנים האחרונות והתקינה כבר מאות מטבחים ברחבי הארץ.

 

הקונספט של החברה המחויבת לתקנות "תו אמון הציבור" מאפשר לה להציע ללקוחותיה שני יתרונות עיקריים: מחיר מוזל על עיצוב והתקנת המטבח על-בסיס החסכון של החברה בהוצאות אולם התצוגה, וכן עיצוב אישי המותאם לצרכים של כל לקוח באמצעות מעצבת מטבחים הנשלחת מטעם החברה לבית הלקוח.


החברה מבססת את המחיר הנגיש שלה על השיווק הממוקד ועל עלויות הייצור המיידי, ומתחייבת על איכות המוצרים. בביקור הראשון בבית הלקוח המעצבת מגיעה עם מגוון דוגמאות וצבעים לתכנון המטבח, בדגש על קרמיקה, תאורה, חיפוי הקיר, הנדסת האנוש ועוד. בשלבים הבאים, לאחר אישור תכנית תלת-מימד של המטבח, המעצבת מפקחת על בעלי המקצוע השונים המתקינים את המטבח, תהליך שנמשך בין 45-60 ימים מרגע ההזמנה.

שוק המטבחים בישראל נאמד בכ-2.5 מיליארד שקלים ונוגע בכ-100,000 בתי אב בכל שנה. השחקניות הראשיות בשוק נחלקות לשלוש קטגוריות: חברות מטבחים כמו רגבה, דקור וסמל התופסות 40%, מטבחי יבוא כמו איקאה ובולטהאופ התופסים 5% ונגרים פרטיים התופסים 55%.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד