הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מגה מדווחת על הצלחה של שופינג איי אל

12/11/2015

רשת מגה הצטרפה השנה לחג הקניות הישראלי- Shopping IL כרשת המזון הראשונה והיחידה מבין רשתות המזון, אשר מציעה מגוון הנחות ומבצעים באתר האינטרנט של החברה. מגה שוברת שיאים בחג הקניות הישראלי- Shopping IL

עד לשעה 11:00 בבוקר (ביחס ל- 3 ימי רביעי האחרונים):

עלייה של כ- 1000% בכמות הרכישות באתר למוצרי המבצע אל מול יום רגיל.  

עלייה של 200% בכניסות לאתר (טראפיק).

עלייה של 30% בכמות ההזמנות.

עלייה של 30% בפדיון.

זינוק במכירות המוצרים שמוצעים במבצעים ייחודים לחג הקניות הישראלי ובכלל הקטגוריות המובילות באתר:

עלייה של 330% במכירות חיתולים.  

עלייה של 340% במכירות נייר טואלט

עלייה של 180% במכירות בשר בקר.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד