הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מיליון ש"ח יושקעו בקמפיין אגרסיבי להחדרת מותג העגלות קונקורד

7/01/2016
מיליון ש"ח יושקעו בקמפיין אגרסיבי להחדרת מותג העגלות קונקורד

מותג עגלות הפרמיום הגרמני CONCORD (קונקורד) חוזר לישראל, זמן לא רב לאחר שזכה לחשיפה בינלאומית כששחקן הכדורגל מסי נצפה מטייל עם בנו הקטן בעגלה של קונקורד.

 

חברת BBK קשרים, המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי תינוקות וילדים, קיבלה את הזכיון הבלעדי לייבוא ושיווק מותג עגלות הפרימיום הגרמני CONCORD, בישראל ותשקיע כ- מליון שקלים בהחדרת המותג  באמצעות קמפיין מאסיבי .

 

מלבד העגלה שחוללה מהפכה בענף בזכות משקלה הקל 10.6 ק"ג בלבד, העיצוב היפה והאופנתי משיקה החברה גם סל קל של המותג, אשר נבדק ונמצא כסל קל הקל ביותר בקטגוריה זו (2.9 ק"ג), בוסטר לרכב ואביזרים נילווים.

 

לדברי שלי בנימין, מבעלי חברת BBK: "כיבואנים הפועלים שנים בתחום מוצרי התינוקות לרבות עגלות, אנו שמחים שחברת CONCORD הגרמנית בחרה בנו להיות היבואנים הבלעדיים של המותג בישראל. לדברי בנימין, מסקרים שערכנו בישראל, בתחום עגלות הפרימיום, מצאנו כי יש בהחלט מקום לעגלה הנחשבת בעולם ליוקרתית מאוד, במטרה להביא את החידוש והבשורה לתחום עגלות הפרימיום בישראל. "אנו צופים כי מכירות המותג יהוו כ 10% מסך מכירות עגלות הפרימיום הנמכרות בישראל כבר במהלך 2016".

שוק העגלות בישראל מגלגל כ 90 מליון שקלים בשנה.

ניתן להשיג ברשת מוצצים ובחנויות התינוקות המובחרות ברחבי הארץ.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד