הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דור חדש של מכונות ממכר אוטומטיות

11/02/2016
דור חדש של מכונות ממכר אוטומטיות

 

דור חדש של מכונות ממכר אוטומטיות החל לפעול מרכזי קניות ועסקים ברחבי הארץ. עופר קסוביץ, העומד מאחורי מהלך זה, החל לפעול בתחום כבר לפני למעלה משנה כאשר בימים אלו השיק את המותג ואת המכונה תחת השם: URBANANA.

 

URBANANA תמכור מוצרים נלווים לסלולר בהם: רמקולים, מטענים למיניהם, כבלים, כיסויים לסלולר ועוד, וכל זאת בתוך מכונה אוטומטית בעלת מסך מגע ענק- בגודל 55 אינץ'!

 

URBANANA מבוססת על תוכנה חדשה לניהול מכונות אוטומטיות בעלות מסך מגע.  בתהליך הפיתוח ניתן דגש על הלקוח וחווית הקניה- תצוגה דיגיטלית מרהיבה, נוחה וקלה לשימוש (נגיעה במסך), בעלת דמיון רב לשימוש בטלפון החכם, המקובל במקומותינו. תהליך הקניה הינו אינטראקטיבי ומהיר ואינו מסתכם רק ב"תשלום" בלבד, אלא מהווה חוויה של ממש.

 

מכונות החברה עברו תהליך מיתוג אורבני, ופועלות תחת הסלוגן NEVER STOP CHANGING אותו נושם המותג כל רגע ודקה. 

 

ברוך נאה האמון על תהליך המיתוג ושפת העיצוב של המותג: "אתם לא תחמיצו את מכונות הממכר החדשות, שבתוכם שוכן הפאן, שיעלה בכם חיוך כי כבר עכשיו אתם תראו אותם במרכזי הקניות והעסקים, במוקדי בילוי וצירים מרכזיים ברחבי הארץ, כיסויים מדליקים אופנתיים למכשירי סלולר, מטענים לניידים, כבלים להטענה, רמקולים, אוזניות וכדומה, מגיעים באריזות פרימיום, אריזות חדשות, חווייתיות. לא תצטרכו לעמוד בתור בקניון באיזה דלפק מכירה כי אתם אוהבים ליהנות בקניה שלכם ולא לחכות לאף אחד. אתם תמצאו את הסטייל החדש, במכונות חדשניות ויפות, תרכשו בעצמכם את המוצר. תבחרו לכם את הכי מדליק עבורכם."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד